اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیر اداری و مالی آستان امامزاده یحیی بن زید (ع):

طرح جامع عمرانی آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس اجرایی شود

مدیر اداری و مالی آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس با اشاره به توسعه عمرانی این آستان در سال‌های اخیر، گفت: انتظار داریم هرچه زودتر طرح جامع آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) در گنبدکاووس اجرایی شود.

طرح جامع عمرانی آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نبی الله آخوندی عصر امروز در جمع خادمان و فعالان طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) با اشاره به اینکه اجرای موفق این طرح در گنبدکاووس مدیون حمایت‌های مردم، خیرین و به ویژه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان است، اظهار کرد: در ابتدای راه حمایت‌های ویژه ایشان از اجرای طرح و اطمینان از موفقیت طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) یکی از مهم‌ترین عواملی بود که خادمان مردم در این آستان را با انرژی مضاعفی به ادامه کار امیدوار کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای موفق طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها به ما کمک کردند، افزود: ادارت و نهادهایی از جمله جمعیت هلال احمر، راهور، نیروی انتظامی، شهرداری، سازمان اتوبوسرانی، اداره آب و فاضلاب روستایی، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و بسیاری از خیرین و نیکوکاران در اجرای این طرح ما را یاری کردند که باید از آنها تشکر کرد.

مدیر اداری و مالی آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمرانی و توسعه آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هم‌سطح سازی قبور در دو بخش از امامزاده باعث شده تا فضای بسیار زیادی برای برگزاری برنامه‌ها در صحن مطهر ایجاد شود که نمونه برنامه‌های باشکوه در این مکان را در شب‌های قدر مشاهده کردیم.

آخوندی ساخت سرویس های بهداشتی مدرن و پیشرفته در صحن مطهر آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) را یکی از اقدامات بزرگ عمرانی در این آستان دانست و گفت: بالغ بر 700 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز این سرویس بهداشتی بزرگ و مدرن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی به فضاهای داخلی، حجره‌ها و فضاهای مجاور نیز سایر اقدامات در این حوزه بوده است، ادامه داد: امیدواریم با تزریق اعتبار و موافقت مسوولان استانی پروژه همسطح‌سازی ضلع شمالی صحن مطهر نیز به زودی آغاز شود تا شاهد یک فضای بسیار زیبا و یک‌پارچه در این منطقه باشیم.

مدیر اداری و مالی آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در بیان مطالبات هیئت امنا و خادمان از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در حوزه عمرانی این آستان مقدس، تصریح کرد: انتظار ما تسریع در فرآیند اجرای پروژه کاشی‌کاری دیواره‌های حرم مطهر است که گویا قراردادهای نهایی آن به ثبت رسیده است.

آخوندی با تاکید بر اینکه ما خواهان اجرای طرح جامع امامزاده که توسط جمعی از اساتید و مهندسان بومی شهرستان تهیه شده است هستیم، اضافه کرد: ایجاد یک مکان سایه‌بان در صحن مطهر نیز یکی از خواسته‌هایی است که به دلیل شرایط جوی گنبدکاووس مطالبه آن ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تقدیر از خیرین و مردم نیکوکار گنبدکاووس به پاس کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع)، افزود: مردم گنبدکاووس همواره در عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خاندان بزرگوار این عزیزان پیشگام بوده‌اند و چون امروز ثمره کمک خود را در توسعه و عمران آستان مشاهده می‌کنند همواره بر میزان مشارکت‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول