اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان خبر داد

انهدام 3 مرکز برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان/ بازداشت 18 نفر

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمب و انهدام سه مرکز برپایی پارتی‌های شبانه و دستگیری 18 نفر از عوامل اصلی در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

انهدام 3 مرکز برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان/ بازداشت 18 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یکی از وظایف مهم و کلیدی مجریان نظام تحقق عملی و اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و یکی از موارد بارز منکر در جامعه که روز به روز در قبال آن بی‌تفاوتی به‌وجود آمده است گسترش فرهنگ منحط غربی در شکل و شمایل بی‌بند و باری‌های اخلاقی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان با بیان اینکه دشمن مرزهای ما را شکسته و وارد قلمرو جامعه و خانه‌های ما شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از این حمله در قالب برپایی مجالس لهو و لعب و ارتکاب افعال حرام از قبیل اختلاط و ارتباطات نامشروع صرف مشروبات الکلی، قماربازی در این مجالس تحت عنوان پارتی‌های شبانه است.

وی گفت: دادستانی به عنوان وظیفه قانونی و شرعی مقابله با این قبیل جرائم را در قالب تیم ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده است و طی چند روز اخیر با جمع‌آوری اطلاعات دقیق توسط نیروهای انتظامی و انجام عملیات‌های پلیسی سه خانه باغ که مرکز پارتی‌های شبانه بود شناسایی، کشف و پلمب و برپاکنندگان اصلی و صاحبان این اماکن تحت تعقیب و در مجموع 18 نفر از عوامل این مجالس نیز بازداشت شدند.

سالاری افزود: البته ما به سمت و سوی پیشگیری نیز حرکت و در مقاطع مختلف با کسب اطلاع از تهیه مقدمات برای برپایی پارتی توسط افراد حضوری و یا تلفنی به عاملان اصلی تذکر می‌دهیم که موثر واقع شده و از برپایی این مجالس جلوگیری به‌عمل آمده است.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول