اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام جمعه موقت شهرضا:

توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، نقشه راه و دستورالعمل اجرایی دولت دوازدهم است

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب در مراسم تنفیذ نقشه راه و دستورالعمل اجرایی برای دولت دوازدهم است، گفت: معیشت مردم طبق فرمایش رهبری در اولویت اول دولت باید باشد.

توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، نقشه راه و دستورالعمل اجرایی دولت دوازدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام یحیی رهایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان، اظهار داشت: دولت دوازدهم با پشت سر نهادن مراسم تنفیذ و تحلیف به طور رسمی وارد یک دوره چهار ساله برای خدمت به مردم شریف ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر سران کشورهای مختلف در این مراسم اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد، افزود: حضور برخى از هیأت‌ها در مراسم تحلیف نشانه بى‌اعتنایى بسیارى از کشورها به سیاست تهدید و فشار علیه جمهورى اسلامى ایران است.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب در مراسم تنفیذ نقشه راه و دستورالعمل اجرایی برای دولت دوازدهم است، گفت: معیشت مردم طبق فرمایش رهبری در اولویت اول دولت باید باشد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نباید به هر وزیری رأی اعتماد دهند و از ملاحظه کاری در این زمینه باید پرهیز شود، بیان داشت: نمایندگان مجلس در انتخاب وزرا باید مصالح مردم و انقلاب و اسلام را ملاک گزینش قرار دهند و اجازه ندهند جهت‌گیری سیاسی و جناح گرایی، اصل شایسته سالاری را تحت الشعاع قرار دهد.

رهایی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بهبود وضعیت معیشت مردم بسیار تأکید دارند و خواسته مردم از دولت رفع مشکلات اقتصادی کشور به عنوان یک اولویت است.

وی با اشاره به جنایات طالبان و داعش در افغانستان، افزود: جنایات وحشیانه منطقه شیعه‌نشین میرزا اولنگ، جنایات هولناکی که از قدرت و عاطفه انسان به دور است و غیر از روحیه و خوی حیوانی و حتی پست‌تر از آن انجام نمی‌دهد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه همه این اقدامات در نتیجه توطئه‌های خبیثانه آمریکا در منطقه به وقوع می‌پیوندد، گفت: مولود شوم پیوند آمریکا، صهیونیست و وهایبت در قالب گروهک‌های تروریستی در منطقه ظاهر شد که نتیجه آن کشته و آواره شدن هزاران انسان بی‌گناه بوده است.

وی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این پیروزی‌ها ثمره مقاومت و ایستادگی‌ها است، هدف از جنگ ایجاد خاورمیانه جدید توسط آمریکا بود تا رژیم صهیونیستی را تقویت کند که به لطف خدا قضیه برعکس شد و آنان با ذلت برگشتند.

انتهای پیام/63072/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول