اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

امدادرسانی به 845 حادثه دیده در سیل گلستان/ حضور تیم‌های «آنست» و امداد و نجات هلال احمر در صحنه حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 845 حادثه دیده در سیل دو روز گذشته در این استان خبر داد.

امدادرسانی به 845 حادثه دیده در سیل گلستان/ حضور تیم‌های «آنست» و امداد و نجات هلال احمر در صحنه حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: در این حادثه شهرستان‌های علی‌آبادکتول، آزادشهر، کلاله، مینودشت و گرگان دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: از زمان آغاز سیلاب‌ها و بارش‌های شدید در مجموع 42 تیم امدادی به استعداد 167 نفر وارد عمل شده که 43 خودرو نیز در این عملیات بکارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: در این اقدامات امدادی به 854 نفر حادثه‌دیده خدمات ارائه شد و تا صبح امروز 170 تخته موکت، 380 تخته پتو، 85 کیلوگرم قند، یک هزار و 210 قوطی کنسرو، 40 بسته حبوبات و اقلام دیگر مورد نیاز بین حادثه‌دیدگان توزیع شد.

احمدی گفت: همچنین در این اقدامات امدادی 85 عدد کلمن، 85 قوطی روغن، 40 کیلوگرم برنج، 20 بسته چای، 50 عدد پودر لباسشویی و 40 شعله والور بین حادثه دیدگان توزیع شد.

وی در پایان گفت: هم اکنون دو تیم آنست (تیم‌های نجات با امکانات ویژه)، چهار تیم به همراه آبولانس، 12 تیم سیلاب، 60 نفر نجاتگر و هشت نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در منطقه سیل‌زده شرق استان مستقر هستند و جستجو همچنان برای یافتن  دو نفر مفقودی ادامه دارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول