اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران خبر داد

ساماندهی 90 انجمن هنری در تهران/ برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر در شهرستان‌های تهران

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ساماندهی 90 انجمن هنری در این استان خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی تئاتر به صورت گسترده در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

ساماندهی 90 انجمن هنری در تهران/ برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر در شهرستان‌های تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران، محمدحسین اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه اجرای نمایش «من و شهرم» به کارگردانی فرهاد تجویدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعامل انجمن هنرهای نمایشی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: از سیاست‌های دولت یازدهم، واگذاری امور به انجمن‌های تخصصی فرهنگ و هنر بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای این سیاست در چهار سال گذشته، بیش از 90 انجمن هنری در حوزه‌های موسیقی، سینمای جوان، خوش‌نویسی، هنرهای نمایشی و ... در استان تهران تشکیل و ساماندهی شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: انجمن‌های هنری در دولت یازدهم از حالت انتخابی به انتصابی تبدیل شد و این تحول بزرگی در حوزه هنری استان تهران به وجود آورد.

اسماعیلی تصریح کرد: در این زمینه، سعی شده تا برنامه‌هایی به انجمن‌های هنری واگذار شود و نتیجه نیز گرفته‌ایم؛ وقتی کار دست به دست خود هنرمندان باشد، مطمئناً نتایج خوبی به دست می‌آید.

وی ادامه داد: بی‌شک این سیاست‌ها با قدرت در دولت دوازدهم ادامه خواهد داشت و کارهای مناسبی در زمینه واگذاری امور و اختیارات و مجتمع‌های فرهنگی و هنری در پیش است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان کرد: یکی از کارهای مهم در حوزه هنر، بحث آموزش است و در این راستا، برنامه‌هایی را در سال‌های گذشته انجام دادیم.

اسماعیلی اضافه کرد: توسعه آموزشگاه‌های هنری یکی از اقدامات مهم ما در سال‌های اخیر بوده و رشد بیش از 100 درصدی در بخش‌های موسیقی و نمایش داشته است و این نشان از توجه به حوزه هنر دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تئاتر نیاز به حمایت بیشتری نیاز دارد، از سال گذشته به صورت محدود و از امسال به صورت گسترده‌تر، بحث کارگاه‌های آموزش تئاتر را در شهرستان‌های استان تهران آغاز کرده‌ایم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اضافه کرد: بی‌شک در آینده‌ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که نسل جدید به حوزه هنری استان تهران معرفی می‌شود.

انتهای پیام/67015/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول