اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

بالا بودن آمار تصادفات رانندگی طی هفته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد/متولیان امر علت این موضوع را پیگیری کنند

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بالا بودن آمار تصادفات و حوادث رانندگی طی هفته گذشته در استان گفت: متولیان امر علت بالا رفتن تصادفات رانندگی را پیگیری کنند.

بالا بودن آمار تصادفات رانندگی طی هفته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد/متولیان امر علت این موضوع را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی در نشست ظهر امروز شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها در برگزاری کمپین نه به ریختن زباله اظهار کرد: برای برخی از دستگاه‌ها وظیفه تعریف شده بود اما همکاری نداشتند، ضمن اینکه این کمپین که برای نخستین بار و با پیشنهاد استاندار برگزار شد کار خوبی بود که باید ادامه پیدا کند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این کمپین فرهنگ‌سازی برای زیباسازی فضای شهری است که اگر چنین برنامه‌هایی در سطح استان اجرا نشود وضعیت نگران کننده‌ای را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد هم با همکاری ادارات و دستگاه‌ها این کار را انجام دهند و شهرها را از زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری کنند.

این مسؤول با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: از یک ماه گذشته تاکنون با شهرستان‌ها و دستگاه‌ها مکاتبه شده که لیست پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی خود را ارسال کنند اما تاکنون این کار را انجام نداده‌اند.

نیک‌اقبالی از حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه استان در مسیر توسعه شبکه استانی دنا خبر داد و افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد هر هفته تحت عنوان یک موضوع در شبکه استانی حضور پیدا خواهد کرد که در آستانه سالروز سفر هیات دولت به استان نخستین برنامه استانی در مسیر توسعه به مصوبات این سفر اختصاص خواهد داشت.

وی از تدوین سند توسعه استان خبر داد و عنوان کرد: این سند در یک بازده زمانی 4 ساله تهیه و تدوین شده که ادارات استان در این خصوص همکاری کنند.

این مسؤول در پایان به بالا بودن آمار تصادفات و حوادث رانندگی طی هفته گذشته در استان اشاره کرد و با نگران کننده دانستن این موضوع خاطرنشان کرد: متولیان امر علت بالا رفتن تصادفات رانندگی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/30/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول