اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیر آموزش و پرورش کردکوی:

نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام بی‌بدیل است

مدیر آموزش و پرورش کردکوی گفت: نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان مردم بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کردکوی، عصر امروز و به‌مناسبت روز خبرنگار مدیر آموزش و پرورش کردکوی طی مراسمی از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش کردکوی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهید محمود صارمی، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای تشویق و ایجاد انگیزه برای جامعه رسانه‌ای گام بردارند.

*خبرنگاران پیشگامان آگاهی‌بخشی در جامعه هستند

وجیه‌الله عسگری خبرنگاران را پیشگامان آگاهی‌بخشی جامعه دانست و گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات دستیابی به دانش و آگاهی‌‌های مبتنی بر حقایق همتی بلند و عزمی راسخ می‌خواهد که خبرنگاران رسالت این مهم را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و روشن کردن اذهان مردم بی‌بدیل و بی‌نظیر است، بیان کرد: به طور قطع جامعه نیز به وجود خبرنگاران خوبی که با وجود مشکلات فراوان در راستای آگاهی‌بخشی گام برمی‌دارند افتخار می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش کردکوی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و رساندن پیام مردم به مسؤولان توسط خبرنگاران مصداقی از امر به معروف و نهی از منکر است چراکه پیشنهاد سازنده خبرنگاران می‌تواند یک امر به معروف باشد و انتقاد و جلوگیری از مسائلی که زمینه‌ساز انحراف است نهی از منکر باشد.

عسگری با بیان اینکه اصحاب رسانه خمیرمایه تصمیمات و اطلاعات مجموعه سازمان‌ها و نهادهای شهرستانی و استانی را به مردم منتقل می‌کنند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران مشاور و امین مردم محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کردکوی در موفقیت‌های خود رسانه‌ها را سهیم می‌داند، یادآور شد: حمایت، نظارت، مشاوره‌ و اطلاع‌رسانی رسانه‌های مختلف شهرستان در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها انگیزه ایجاد می‌کرد که جای قدردانی دارد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست صمیمی از خبرنگاران شهرستان کردکوی تقدیر شد.

انتهای پیام/40/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول