اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

دور نخست مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی در ماکو خاتمه یافت

دور نخست مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی با انجام چهار دیدار در ماکو به کار خود پایان داد.

دور نخست مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی در ماکو خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، عصر امروز مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی در دور نخست با انجام چهار دیدار به کار خود پایان داد.

در دیدار نخست گروه یک این رقابت‌ها تیم والیبال جوانان خوی به مصاف تیم والیبال نقده رفت، در ست اول این دیدار تیم والیبال خوی موفق شد در دیداری برتر ۲۵ بر ۱۳ تیم والیبال نقده را شکست داد.

تیم والیبال جوانان خوی در ست دوم هم بازی را در اختیار گرفت و تیم برتر زمین بود تا امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کند و این ست را ۲۵ بر ۱۵ پیروز شود.

تیم والیبال جوانان خوی با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم والیبال نقده توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کند، تیم والیبال جوانان میاندوآب در دومین دیدار گروه یک این مسابقات به مصاف تیم والیبال بوکان رفت.

تیم والیبال جوانان بوکان در ست اول این دیدار موفق شد ۲۵ بر ۲۰ تیم والیبال میاندوآب را شکست دهد، با آغاز ست دوم تیم والیبال بوکان توانست چند امتیاز پشت سر هم کسب کند و برای پیروزی در این دیدار امیدوار باشد اما مربی تیم والیبال میاندوآب با درخواست یک وقت استراحت فنی در امتیاز ۱۰ و تغییر در ترکیب خود سرعت را به خط حمله اضافه کرد و در پایان توانست ۲۵ بر ۱۹ پیروز این ست شود تا کار به ست سوم کشیده شود.

تیم والیبال جوانان میاندوآب در ست سوم با ارائه یک بازی برتر موفق شد با برتری ۱۵ بر ۱۰ این بازی را دو بر یک به سود خود به پایان برساند، تیم والیبال میاندوآب با پیروزی دو بر یک دو امتیاز از این دیدار کسب کرد و تیم بوکان نیز از یک امتیاز بهره برد.

سومین دیدار مرحله نخست در گروه دو بین تیم‌های والیبال جوانان ماکو و چایپاره برگزار شد، در ست اول این دیدار تیم والیبال ماکو از اشتباهات تیم چایپاره در سرویس و دفاع بیشترین بهره را برد و توانست ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود.

تیم والیبال چایپاره در ست دوم سعی کرد با کم کردن اشتباهات بازیکنان خود در دفاع روی تور و استفاده بازیکنان سرعتی زن پیروز این ست شود اما درنهایت این تیم والیبال جوانان ماکو بود که ۲۷ بر ۲۵ پیروز شد تا در مجموع دو بر صفر تیم برتر این میدان باشد.

تیم والیبال سلماس و نوشین‌شهر برگزارکننده دیدار چهارم دور نخست بودند که در این دیدار تیم والیبال سلماس موفق شد در دو ست پیاپی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود؛ دور دوم این رقابت‌ها عصر امروز با انجام چهار دیدار به کار خود ادامه خواهد داد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به میزبانی ماکو برگزار می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۲۴/۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول