اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان:

خاموشی ناشی از کمبود در استان سمنان نداشتیم/ مشکلی در شبکه انتقال برق وجود ندارد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: خوشبختانه در سال جاری خاموشی ناشی از کمبود تولید برق در استان سمنان گزارش نشده است.

خاموشی ناشی از کمبود در استان سمنان نداشتیم/ مشکلی در شبکه انتقال برق وجود ندارد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان، علی‌اکبر صباغ ظهر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران استان سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه تجهیزات بسیار خوبی در خصوص انتقال برق در استان سمنان وجود دارد، اظهار داشت: خاموشی‌های ناچیزی که در استان سمنان رخ داده، به دلیل بروز حوادثی بوده که از اختیار مجموعه برق منطقه خارج است و این خاموشی‌ها برنامه‌ریزی ‌شده نبود.

وی ادامه داد: خبرگزاری‌ها رابط بین مجموعه برق منطقه‌ای و مردم هستند و وظایف خود را در این خصوص به‌خوبی انجام داده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان افزود: فعالان حوزه رسانه با انعکاس دیدگاه‌های مسؤولان به مردم کمک بسیار شایانی در مصرف بهینه برق کردند.

صباغ با بیان اینکه در شبکه انتقال برق مشکلی وجود ندارد و این شبکه به‌خوبی در حال فعالیت است، اظهار کرد: اوج مصرف سال جاری را به‌خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم در ادامه نیز در تابستان مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدیریت مصرف از سوی مردم در سال جاری به‌خوبی انجام شده و به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در این خصوص به‌خوبی انجام گرفته و این موضوع در مصرف صحیح برق تأثیرات بسیار مثبتی داشته است.

صباغ گفت: امیدواریم تا اصحاب رسانه و روابط عمومی مجموعه برق منطقه‌ای ارتباط نزدیک خود را ادامه دهند تا همچنان شاهد پیشرفت در این بخش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: منابع انرژی و همچنین مراکز مصرف پراکنده در استان سمنان باعث همت و تلاش روزافزون برق منطقه‌ای استان سمنان می‌شود و امیدواریم بتوانیم در این خصوص پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول