اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

با حضور نماینده مردم اهواز در مجلس در آیین بهره‌برداری

آب شرب 9 روستا در شهرستان کارون بهبود یافت

با بهره‌برداری از تعویض خط انتقال و شبکه توزیع آب، آب شرب 9 روستا با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر در شهرستان کارون بهبود یافت.

آب شرب 9 روستا در شهرستان کارون بهبود یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با بهره‌برداری و تعویض خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب، آب 9 روستا با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر در شهرستان کارون بهبود یافت.

در این مراسم که ظهر امروز برگزار شد، علی ساری نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کارون، علیداد کیانی معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان به همراه جمعی از مسؤولان شهرستان حضور داشتند.

در این برنامه بهره‌برداری از پروژه تعویض و توسعه خط انتقال و شبکه توزیع روستاهای بخش مرکزی و دهستان سویسه شهرستان کارون برگزار شد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر کیفیت آب شرب روستاهای بخش مرکزی و سویسه اظهار کرد: این پروژه در راستای بهبود کیفیت آب شرب مردم این روستاها به اجرا درآمد.

علی ساری با تقدیر از زحمات کارکنان خدوم امور آبفار شهرستان کارون گفت: فرسودگی خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب باعث افت کیفیت آب شرب این روستاها شده بود که با بهره‌برداری از این پروژه مشکل کیفیت آب حل شد.

*بهبهود کیفیت آب برخی از روستاهای کارون

فرماندار شهرستان کارون بیان کرد: با جدیت و عزم راسخ در مدیریت و کارکنان پروژه‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان کارون به‌لحاظ کیفی و کمی پیشرفت قابل توجه داشته به‌طوری‌که آب شرب در برخی روستاها به‌لحاظ کیفی از آب شهر نیز مطلوب‌تر شده است.

معصومه خنفری ادامه داد: اجرای تعویض خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستاهای بخش مرکزی و دهستان سویسه تاثیر به‌سزایی در بهبود کیفیت آب شرب و رضایت‌مندی اهالی شریف این روستاها دارد.

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول