اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

مصوبه دولت یازدهم برای احداث سدهایی در سمنان اجرا شود/ وزیر نیرو انتقال آب دریای خزر را پیگیری کند

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: مصوبه دولت یازدهم برای احداث سدهایی در سمنان باید اجرا شود و وزیر نیرو انتقال آب دریای خزر را پیگیری کند.

مصوبه دولت یازدهم برای احداث سدهایی در سمنان  اجرا شود/ وزیر نیرو انتقال آب دریای خزر را پیگیری کند

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: کمبود آب معضلی جدی در استان سمنان محسوب می‌شود و هرقدر پیرامون آن تذکر دهیم، کم است.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم کمبود آب استان سمنان با خرید چاه‌های کشاورزی رفع شود و باید یک راهکاری اساسی در رفع این مشکل اتخاذ شود و در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس در تشریح راهکارهای اساسی در رفع معضل جدی آب در استان تصریح کرد: احداث سدهایی که در سفر استانی رئیس‌جمهور در دولت یازدهم در استان مصوب شده است، باید اجرایی شود و ازجمله این مصوبات انتقال آب دریای خزر است و رئیس‌جمهوری قول داده این راهکار اساسی را پیگیری کند.

همتی با تأکید بر اینکه مصوبات دولت یازدهم در دولت دوازدهم توسط رئیس‌جمهور و به‌خصوص وزیر نیرو باید اجرایی شود، اضافه کرد: انتظار ما عملیاتی شدن این مصوبات است و باید از این ابزارها در رفع معضل آب استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از منابع پایدار آبی از راهکارهای اصلی تأمین آب کشور و به‌ویژه استان‌های کم‌آب مانند سمنان است، تصریح کرد: باید کوشید تا اقدامی انجام شود که در  رفع این معضلات نتیجه داشته باشد.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم تخصیص بودجه‌ کافی در بخش‌های مختلف از معضلات مشترک بین همه استان‌ها به‌ویژه در سمنان است، اضافه کرد: انتظار داریم این کمبود اعتباری برطرف شود.

همتی با تأکید بر اینکه استان سمنان در بخش‌های صنعت و کشاورزی ظرفیت‌های زیادی دارد، اظهار کرد: باید زیرساخت‌ها را برای شکوفایی، رشد و پیشرفت این حوزه‌ها تقویت کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول