اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

رئیس آب و فاضلاب شهری نیر:

تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت 85 درصد درحال اجراست

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری نیر گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر که یکی از مهمترین پروژه‌های شهرستان است که با پیشرفت فیزیکی 85 درصد درحال اجراست.

تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت 85 درصد درحال اجراست

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ، قادر نخستین ساعد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب شهر نیر اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهر نیر یکی از مهمترین پروژه‌های منطقه است که تصفیه خانه این پروژه با پیشرفت فیزیکی 85 درصد درحال احداث است.

وی افزود: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان هزینه شده که برای اتمام این پروژه 2 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری نیر با اشااره به اجرای پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر عنوان کرد: تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب  شهر نیر کار شده و 5/5 کیلومتر دیگر باقی مانده که به اتمام برسد.

نخستین تصریح کرد: پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد درحال اجراست و تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی با اشاره به اجرای پروژه پساب فاضلاب شهری نیر گفت: خط انتقال این پساب 9/5 کیلومتر می‌باشد که با پیشرفت فیزیکی 35درصد درحال اجراست  و تاکنون برای اجرای آن یک میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن یک میلیارد دیگر اعتبار نیاز می‌باشد.

انتهای پیام 3356/154

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول