اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

دولت اراده‌ حمایت از تعاونی‎ها را داشته باشد/ با شعار و بخشنامه نمی‎توان از تعاونی‌ها حمایت کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان بر لزوم حمایت جدی‎تر دولت از بخش تعاونی تاکید کرد و گفت: دولت باید اراده حمایت از تعاونی‎ها را داشته باشد زیرا با شعار و بخشنامه نمی‎توان از تعاونی‌ها حمایت کرد.

دولت اراده‌ حمایت از تعاونی‎ها را داشته باشد/ با شعار و بخشنامه نمی‎توان از تعاونی‌ها حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود ربیعی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر اظهار کرد: با توجه به تغییرات سریع بخش‎های اقتصادی، تکنولوژی و رشد بسیار شتابان آی‎تی، الکترونیک که زندگی بشری را متاثر از خود کرده است باید همگام با تکنولوژی پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه موفقیت شرکت‎های تعاونی همگام شدن و به‎روز شدن با تغییرات است، تصریح کرد: بسیاری از بخش‎های خدماتی و تولیدی به دلیل اینکه همگام با تغییرات به‎روز نشدند در همان ابتدا از عرصه رقابت بازمانده و حذف شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان افزود: ما با فلسفه ایجاد تعاونی‎ها و با نگاه تغییرات سریع در آینده مواجه هستیم و قطعا برای اینکه بتوانیم از سهم بیشتری برخوردار شویم باید تحولاتی ایجاد کرده و از حالت سنتی خارج شویم.

ربیعی حرکت تعاونی از سنتی به مدرن را راه حل موفقیت فعالان این عرصه برشمرد و اظهار کرد: بدنه متوسط جامعه که در مسائل سیاسی و اجتماعی تحول‎زا هستند باید در بخش تعاون ورود کنند.  

وی با تاکید بر اینکه آموزش مولفه‎ای مهم در موفقیت تعاونی است، تصریح کرد: آموزش حرفه‎ای می‎تواند به بخش تعاون کمک کند، ایجاد ساختار جدید با نگاه به تغییرات آینده باید مورد توجه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان بر لزوم حمایت جدی‎تر دولت از بخش تعاونی تاکید کرد و گفت: دولت باید اراده حمایت از تعاونی‎ها را داشته باشد، با شعار و بخشنامه نمی‎توان از تعاونی حمایت کرد.

ربیعی با اشاره به اینکه نمایندگان شرکت‎های تعاونی استان جزو عقول جامعه هستند، ابراز کرد: ما نمی‎توانیم در برابر سیر عظیم تحولات بایستیم بلکه باید همگام با آن پیش‎بینی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول