اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

فارس گزارش می‌دهد

موج کمک‌های خیران لرستانی در جشن عاطفه‌ها/ ۵۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در لرستان مستقر می‌شود

همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر کشور و همچنین در لرستان جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

 موج کمک‌های خیران لرستانی در جشن عاطفه‌ها/ ۵۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در لرستان مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جشن عاطفه‌ها از اقدامات زیبای خیرخواهانه‌ای است که هر ساله در چند نوبت در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

در این جشن افراد خیر و نوع‌دوست کمک‌های مالی و غیر مالی خود اعم از لوازم تحریر، لباس، مواد غذایی و... خود را به پایگاه‌هایی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)، موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد در سراسر  استان مستقر می‌شوند تحویل داده و به کودکان نیازمند تحویل داده می‌شود.

در آستانه اغاز سال تحصیلی جدید بسیاری از دانش‌آموزان برای تهیه اقلام و لوازم تحریر خود با مشکل مواجه هستند و بر همین اساس جشن عاطفه‌ها فرصتی مناسب است تا افراد خیر با کمک به این افراد ضمن نشاندن لبخند را بر چهره نیازمندان برگی زرین برای اخرت خود رقم زنند.

*استقرار ۵۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در لرستان

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال، ۲۳ و ۲۴ شهریور در مراکز کمیته‌امداد، مساجد، میادین سطح شهر و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

جاسم محمدی فارسانی افزود: ۱۹ مهرماه سال جاری نیز در تمام مدارس سطح استان قلک‌های کمک به دانش‌آموزان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در میعادگاه‌های نمازجمعه نیز جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اولویت جشن عاطفه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان یادآور شد: در حال حاضر نیز، پنج‌هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۷۵ هزار تومان که شامل دفتر، کیف، مداد، خودکار و پاک‌کن به دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق محروم ارائه شد.

محمدی فارسانی گفت: سپاه استان نیز تا امروز یک‌هزار بسته لوازم التحریر را بین دانش‌آموزان چند منطقه محروم توزیع کرده است.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد مبلغی که بسته لوازم‌التحریر با آن تهیه شده توسط کمیته امداد و ۵۰ درصد دیگر توسط موسسه خیربه حضرت رقیه(س) تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان تصریح کرد: اقدامات گفته شده تنها گوشه‌ای از کمک به افراد نیازمتد است و کمک‌ها همچنان ادامه دارد.


*برگزاری جشن گلریزان در خرم‌آباد

 

مدیر موسسه خیریه همای رحمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: مقرر شده تا موسسه رهانسل خرم، موسسه خیریه همای رحمت و آبشار عاطفه‌ها با همکاری یکدیگر جشن گلریزان برگزار کنند.

یاسر بسطامی افزود: این مراسم به جهت حمایت از کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این مراسم روز دوشنبه ۲۷ شهریور سال جاری ساعت ۱۸ عصر در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

مدیر موسسه خیریه همای رحمت تصریح کرد: کمک‌هایی که در این مراسم جذب شود برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق محروم هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

گزارش از سیده یاسمن موسوی‌نژاد

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول