اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

«بنکسی» ۲۰۵ هزار پوند به کمپین مخالف تجارت سلاح اهدا کرد

بنکسی هنرمند خیابانی بریتانیایی که هنوز هویت واقعی‌اش آشکار نشده پول فروش آخرین اثرش در حراجی را به کمپین صلح‌طلبان مخالف تجارت سلاح اهدا کرد.

«بنکسی» ۲۰۵ هزار پوند به کمپین مخالف تجارت سلاح اهدا کرد

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، بنکسی هنرمند خیابانی بریتانیایی که هنوز هویت واقعی‌اش آشکار نشده  پول فروش آخرین اثرش در حراجی را به کمپین صلح‌طلبان مخالف تجارت سلاح اهدا کرد. 

آخرین اثر بنکسی که تصویری از سه هواپیمای بدون سرنشین است که در حال بمباران خانه‌ای هستند و کودکی نیز در این تصویر وجود دارد، این هفته در نمایشگاه پنج‌روزه‌ حراجی «نمایشگاه هنر،سلاح» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و سلاح‌های دفاعی امنیتی لندن به فروش رسید.

این نمایشگاه در اعتراض به برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه تسلیحاتی جهان شامل 1600 تولید کننده و فروشنده تسلیحات و تجهیزات نظامی برپا شد.

در این اعتراضات دو هفته‌ای بیش از یکصد نفر فقط در هفته اول دستگیر شدند که سعی داشتند مانع از استقرار تجهیزات نظامی توسط شرکت کنندگان در نمایشگاه تسلیحات شوند.

بنکسی همواره حمایت‌های سیاسی خود را در هنرش نشان داده است. او در ماه مارس با اثر «هتل بدون دیوار» اعتراض شدید خود را نسبت به دیوار حائل در «بیت‌الحم» که کرانه غربی را جدا می‌کرد برای نشان دادن اشغالگری اسراییل خلق کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول