اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام:

طرح نظارت بر واحدهای صنفی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در ایلام اجرا می‌شود

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید طرح نظارت بر واحد های صنفی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در راستای پیشگیری و مقابله با فرهنگ غربی اجرا می‌شود.

طرح نظارت بر واحدهای صنفی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در ایلام اجرا می‌شود

امیر همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طرح نظارت بر واحدهای صنفی نوشت افزار و لوازم التحریر در قالب گشت مشترک با اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و مدیریت آموزش پرورش استان ایلام و نماینده اتاق اصناف در حال اجراست.

وی افزود: اشاعه فرهنگ بیگانه در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص بین قشر نوجوان و جوان کشور یکی از روش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همواره تلاش می نمایند با شیوه های متفاوت نیت پلید خود را پیاده نکنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام اظهار داشت: یکی از این روش ها، ترویج فرهنگ غربی از طریق چاپ تصاویر و مدل های نامتعارف و مبتذل، آرم و علائم و نشانه های گروه هک های منحرف بر روی نوشت افزار است.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی از توزیع کنندگان بدون توجه به آرم و علائم، نقوش و تصاویر روی آن ها، اقدام به عرضه این گونه محصولات می‌کنند.

این مسئول گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بازگشائی مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاهی و شروع خرید مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ،ساماندهی ، نظارت و برخورد با تولید کنندگان و عرضه کنندگان نوشت افزار غیر مجاز در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس قرار گرفته است.

همتی در خاتمه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ورود این فرهنگ غلط در سطح جامعه از خانواده ها خواست هر گونه موردی در این خصوص را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس و اداره اماکن اعلام کنند. 

انتهای پیام/2246

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول