اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد

محموله 28 میلیارد ریالی قاچاق در بندرلنگه توقیف شد/ کشف بیش از 172 هزار قرص نیروزا

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 28 میلیارد و 480 میلیون ریال از یک دستگاه تریلر کشنده خبر داد.

محموله 28 میلیارد ریالی قاچاق در بندرلنگه توقیف شد/ کشف بیش از 172 هزار قرص نیروزا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمود حافظی با اشاره به کشف محموله 28 میلیاردی قاچاق در بندرلنگه، گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر کشنده حامل کالای قاچاق در محور بندر لنگه - بستک هرمزگان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و گشت‌زنی در محور بندر لنگه - بستک تریلر مذکور را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه بیان داشت: در بازرسی از خودروی مذکور 172 هزار و 860 عدد قرص نیروزا، 58 عدد قوطی پودر نیروزا، 24 دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد مدارک گمرکی کشف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

حافظی با اشاره به اینکه ارزش محموله مذکور بنا به نظر کارشناسان 28 میلیارد و 480 میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول