اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

سرپرست سازمان پارک‌های شهرداری سمنان خبر داد

بازپیرایی تعدادی از مدارس شهر سمنان/ 3 بوستان سمنان به شبکه آب خام متصل شدند

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان با بیان اینکه به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید، تعدادی از مدارس شهر سمنان بازپیرایی شدند، گفت: به‌منظور حذف آبیاری تانکری و صرفه‌جویی در مصرف آب خام شهری، سه بوستان سمنان به شبکه آب خام متصل شدند.

بازپیرایی تعدادی از مدارس شهر سمنان/ 3 بوستان سمنان به شبکه آب خام متصل شدند

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، برای ایجاد روحیه شور و نشاط بین دانش‌آموزان، بازپیرایی تعدادی از مدارس شهر سمنان در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان قرار گرفت.

وی افزود: سازمان پارک‌ها هرساله بنا به درخواست، مدارسی که دارای فضای سبز و محوطه هستند را با بازپیرایی و واکاری گل و درخت آماده حضور دانش‌آموزان می‌کند.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان با اشاره به گل‌آرایی میادین و خیابان‌های اصلی شهر به بهانه بازگشایی مدارس افزود: در سال 1396 درمجموع 15 مدرسه این شهر توسط این سازمان واکاری و بازپیرایی شده‌ است.

قاسمی با بیان اینکه به‌منظور حذف آبیاری تانکری و صرفه‌جویی در میزان مصرف آب خام شهری، سه بوستان سمنان به شبکه آب خام متصل شدند، از انتقال شبکه آب خام به بوستان دهم بلوار جمهوری، بوستان محله‌ای بلوار نهضت و جنب خانه کلانتری سمنان خبر داد.

وی با اشاره به اجرایی شدن این پروژه و انجام حفاری و لوله‌گذاری به طول یک کیلومتر لوله اصلی و پنج کیلومتر لوله تحت‌فشار قطره‌ای در سایزهای 63 و 90 در این پروژه‌ها افزود: هدف از انتقال شبکه‌های آب خام شهری به نقاط مختلف، صرفه‌جویی در میزان مصرف آب خام و بهبود کیفیت آبیاری عرصه‌های فضای سبز شهری است.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان افزود: این پروژه با بودجه‌ای بالغ‌بر 600 میلیون ریال به اجرا درآمده و امید است با تکیه بر توانمندی کارکنان خدوم سازمان پارک‌ها و فضای سبز و حمایت‌های مسؤولان و مدیران شهری بتوانیم تمام پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان را با اجرای شبکه آب خام به سامانه تحت‌فشار آب خام مجهز کنیم.

انتهای پیام/3402/ب30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول