اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دهقان در گفت‌وگو با فارس:

رفت و آمد فروشندگان مواد مخدر به دانشگاه امیرکبیر/فشار بر تشکل‌های انقلابی توسط روابط عمومی دانشگاه امیر‌کبیر

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به عدم‌ پاسخگویی رئیس دانشگاه به نامه این تشکل دانشجویی در مورد رفت و آمد فروشندگان مواد مخدر از مقابل انتظامات به داخل دانشگاه، گفت: متاسفانه این موضوع باعث نگرانی والدین دانشجویان نخبه دانشگاه شده و تاکنون به این موضوع اعتنایی نشده است.

رفت و آمد فروشندگان مواد مخدر به دانشگاه امیرکبیر/فشار بر تشکل‌های انقلابی توسط روابط عمومی دانشگاه امیر‌کبیر

علی دهقان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر(عضو دفتر تحکیم وحدت) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: پیش از انتخابات دولت دوازدهم، تلاش‌ها برای فشار بر تشکل‌های انقلابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مهم‌ترین تشکل‌های جریان ساز سیاسی در کشور به جریان افتاد و تا به امروز و در دولت جدید آقای روحانی نیز فضای خفقان رسانه‌ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای فعالیت تشکل‌های انقلابی ادامه دارد.

وی در این باره اضافه کرد: بیش از 7ماه است در دانشگاه امیرکبیر ابزارهای مهم تبلیغات برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های انقلابی گرفته شده است و تشکل‌های دانشگاه از استفاده از پورتال‌های بنر صحنی برای برنامه‌های خود محروم‌ هستند.

این فعال دانشجویی افزود: علاوه بر این موضوع، مسئولین دانشگاه به طور کاملا جناحی و یکطرفه از ورود اعضای تشکل‌های انقلابی به دانشگاه در روز ثبت‌نام ورودی‌های جدید جلوگیری کردند و با فیلتری غیر منطقی و ناعادلانه اعضای تشکل‌های اصلاح‌طلب دانشگاه را به عنوان راهنمای ورودی‌های جدید در دانشگاه انتخاب کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: متاسفانه عامل تمامی این اقدامات اداره روابط عمومی دانشگاه است که پیش از این نیز با برگزاری جشن فارغ التحصیلی که منجر به مراسم شبه پارتی و رقص شد لکه ننگی بر دامان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نهاده است.

دهقان خاطر نشان کرد: نکته تاسف‌بار آن است که با وجود دستور چندباره شخص معتمدی رئیس دانشگاه و شکایت تشکل‌های دانشجویی همچنان روابط عمومی دانشگاه حاضر به نصب جایگاه‌های تبلیغات بنری تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه نیست و به‌ صورت خودمختار عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: این اتفاقات نشان دهنده آن است که گویا متاسفانه ریاست دانشگاه کنترلی بر اداره‌ها و نهادهای زیر مجموعه خود ندارد و این ناشی از بی اطلاعی وی از اوضاع دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

این فعال دانشجویی در مورد عدم نظارت رئیس دانشگاه امیر کبیر بر رفتار قسمت‌های مختلف این دانشگاه اظهار داشت: نمونه دیگر آن عدم‌ پاسخگویی به نامه انجمن اسلامی دانشجویان در مورد رفت و آمد فروشندگان مواد مخدر از مقابل انتظامات به داخل دانشگاه که متاسفانه باعث نگرانی والدین دانشجویان نخبه دانشگاه امیرکبیر شده است که تاکنون به این موضوع اعتنایی نشده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: متاسفانه حدود دو ماه است که شورای فرهنگی دانشگاه نیز تشکیل نشده است و برنامه ریزی‌های فرهنگی دانشگاه بدون بحث در شورای فرهنگی آن هم توسط اداره روابط عمومی اجرا می‌شود و این نشان دهنده بی‌نظمی و عدم وجود برنامه در تیم مدیریت دانشگاه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول