اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهشهر:

آرامش روحی شهید حججی آمریکا و داعش را شکست داد

امام جمعه بهشهر گفت: شهید حججی با آرامش روحی هنگام شهادت، آمریکا و داعش را شکست داد و این درس عظمت را از حضرت قاسم بن حسن(ع) آموخت که فرمود شهادت در نزد من از عسل شیرین‌تر است.

آرامش روحی شهید حججی آمریکا و داعش را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری صبح امروز در جمع عزاداران مسجد روستای «التپه» اظهار کرد: کربلا و محرم بهار عقل و عاطفه است و عقل حکم می‌کند که پیرو پیشوای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) باشیم و اجازه ندهیم ظلمی به مظلوم وارد شود و در هر برهه از زمان از مظلوم جانبداری و از ظلم و ظالم اعلام انزجار کنیم.

وی با بیان اینکه کربلا نمایشگاه زیبایی‌هاست، افزود: کربلا نمایشگاه شجاعت، فتوت، ایثار، مردانگی و حریت و آزادی است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به اینکه امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، عنوان کرد: جریان کربلا ارکانی دارد که با این ارکان قیام کربلا شکل گرفت.

این مسؤول تصریح کرد: رمز نجات، عزت و افتخار ما در پیوستن به حرکت آقا اباعبدالله الحسین(ع) است و بدانید که جریان داعش، وهابیت، استکبار و جبهه باطل از شمر و یزیدیان حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به پیام داعش مبنی بر نابودی عزاداران حسینی در روز اجتماع حسینی، تصریح کرد: داعش و وهابیت باید بدانند که شیعیان به عاشورا پیوستند چرا که عاشورا اکسیر است و کیمیاگری می‌کنند و نیز یقین بدانید که عاشورا در انسان‌ها تحول ایجاد می‌کند.

جباری اظهار کرد: شهید حججی با آرامش روحی و روانی هنگام شهادت، آمریکا و داعش را شکست داد و این درس عظمت را از حضرت قاسم بن حسن علیه‌السلام آموخت که فرمود شهادت در نزد من از عسل شیرین‌تر است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) پیام‌رسان کربلا بود، افزود: حضرت زینب(س) بانوی قهرمان کربلا چه کرد که امروز مدافعان حرم به عشق حرمش سر از پا نمی‌شناسند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر گفت: بیداری، پیام حرکت عاشورایی است و نباید دشمن را دست کم بگیریم و امروز در رأس قدرت آمریکا، یک دیوانه‌ای قرار دارد که سمبل شیطان بزرگ است.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول