اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر برای کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر و در بین هیأت‌های مذهبی خبر داد و گفت: این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات عاشقان سیدالشهدا(ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است.

اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر برای کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، حمیدرضا شیران از اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر و در بین هیأت‌های مذهبی خبر داد و اظهار داشت: این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات عاشقان سیدالشهدا(ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و همشهریان می‌توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی در ارتباط با اجرای طرح احسان حسینی گفت: مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، خشک و گوشت‌های قربانی یا نذورات نقدی را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند تا این نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی از نیازمندان، این هدایا را بین محرومان و مستمندان جامعه توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: به منظور اجرای طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف طرح احسان حسینی ابراز کرد: استفاده از ظرفیت معنوی مؤمنین برای خدمت به نیازمندان، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.

شیران با اشاره به اینکه این طرح برای چهارمین سال است که در استان اصفهان به مرحله اجرا در می‌آید، اضافه کرد: امسال با یک شیوه جدید مددجویان به مراسم‌های عزاداری هدایت می‌شوند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از افراد تحت پوشش کمیته امداد افراد بیمار و ‏از کارافتاده هستند که توانایی رفتن به مراسم‌های عزاداری را ‏ندارند و به همین روی کمیته امداد مانند سال‌های قبل در صدد اجرای این طرح برای همراه ساختن این عزیزان با کاروان‌های عزاداری این ماه است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه در طرح احسان حسینی علاوه بر جذب حامی‏، نیازمندان نیز از نذورات هیأت‌های عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) بهره‌مند می‌شوند، مطرح کرد: سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی 24 میلیارد ریال ‏کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد که بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال آن ‏کمک‌های نقدی بوده است‎.‎

وی همچنین کمک‌های غیرنقدی را به ارزش 23 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این مبلغ شامل توزیع 164 هزار سبد کالا و 316 هزار پرس غذای طبخ شده در بین خانواده‌های تحت حمایت و بیش از 3 میلیارد ریال نیز برآورد سایر کالای غیرنقدی اهدایی بوده است‎.

شیران در پایان از همه مردم و هیأت‌های مذهبی خواست که کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 24011130914072 یا شماره شبای IR800600240101103091407002 و همچنین شماره کارت 6063737000002509 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد واریز یا با شماره‌گیری #31*8877* با این نهاد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/63088/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول