اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق تعاون استان زنجان عنوان کرد

فعالیت حدود یک هزار شرکت تعاونی در استان زنجان

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه در استان 4 هزار شرکت تعاونی ثبت شده وجود دارد، گفت: اما از این تعداد کمتر از یک هزار شرکت تعاونی در استان زنجان فعالیت دارد.

فعالیت حدود یک هزار شرکت تعاونی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد نصیری ظهر امروز در دیدار اعضای اتاق تعاون و تعاونی‌های استان زنجان با امام جمعه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اتاق تعاون با تشکیل واحد حسابرسی‌ها به امور شرکت‌هایی که در مواردی حدود هشت سال نیز به حساب آنها رسیدگی نشده، رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت قانونی و مدرک تحصیلی کاندیداهای اتاق تعاون در این مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: در برخی موارد فضاسازی‌های علیه اتاق ایجاد شده و آن را به گوش مسؤولان می‌رسانند.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه با حضور وکلا مرجع داوری در اتاق تعاون تشکیل شده و به شکایت‌ها رسیدگی می‌کنند، تصریح کرد: نظارت بر مجامع که گاها به صورت فرمالیته برگزار می‌شود نیز بر عهده اتاق تعاون قرار دارد.

نصیری با بیان اینکه انجام امور ثبتی و تشکیل و انحلال تعاونی‌ها از طریق اتاق تعاون صورت می‌گیرد، افزود: منبع درآمد اتاق تعاون از طریق کمک شرکت‌ها و هدایای دریافتی قانونی است.

وی با اشاره به اینکه استان‌های همجوار زنجان، دارای تشکیلات ساختمانی مجزا برای خود هستند، ابراز کرد: اما در استان زنجان برای تشکیل یک مجمع مجبور به استفاده از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی و یا سازمان جهاد کشاورزی و ... هستیم.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه یک زمین برای احداث ساختمان مجزای اتاق تعاون استان زنجان اختصاص پیدا کرده است، تصریح کرد: این زمین به صورت یارانه‌ای در اختیار ما قرار گرفته و باید با کمک اعضا آن را به سرانجام رسانیم.

نصیری اظهار کرد: امید است، با حمایت مسؤولان در استان زنجان این ساختمان به بهر‌ه‌برداری برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان زنجان 4 هزار شرکت تعاونی ثبت شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: اما از این تعداد کمتر از یک هزار شرکت تعاونی در استان زنجان فعالیت هستند.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان افزود: این اتاق در برخی موارد برای انحلال شرکت‌های تعاونی وارد کار می‌شود.

انتهای پیام/73016/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول