اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آرش قاسمی در گفت‌گو با فارس

اِتمام صداگذاری فیلم «اولین امضا برای رعنا»/ صداگذاری یک فیلم سخت دفاع مقدسی به میانه راه رسید/ بازی متفاوت ساعد سهیلی

آرش قاسمی گفت: صداگذاری فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا» طی چند روز گذشته به پایان رسیده است.

اِتمام صداگذاری فیلم «اولین امضا برای رعنا»/ صداگذاری یک فیلم سخت دفاع مقدسی به میانه راه رسید/ بازی متفاوت ساعد سهیلی

آرش قاسمی صداگذار شناخته شده در عرصه سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در ارتباط با جدیدترین فعالیتش در این عرصه اظهار داشت: به تازگی یعنی تقریبا ۳ الی ۴ روز پیش بود که تدوین فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» به کارگردانی علی ژکان به پایان رسید. حالا که صداگذاری این اثر سینمایی را انجام دادم معتقدم این فیلم جزو آثاری است که دیده خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی که صداگذاری آن را بر عهده داشتم فیلم سینمایی «آندرانیک»‌ به کارگردانی حسین مهکام بود که رضا بهبودی، محسن کوهی و الهام کردا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم دومین اثر این کارگردان است که با من نیز همکاری داشته است و بیش از دو هفته است که صداگذاری‌اش به پایان رسیده است. 

قاسمی که برنده تندیس جشن خانه سینما بوده و فیلم‌هایی چون «شیار ۱۴۳» را صداگذاری کرده است در ارتباط با جدیدترین کاری که در دست انجام دارد اظهار کرد: یک فیلم دفاع مقدسی ویژه را طی این روزها صداگذاری می‌کنم که به دلیل داشتن فضاهای مختلف و لوکیشن‌های گوناگون کار بسیار سختی است. فیلم سینمایی «ماهور» که ساعد سهیلی در آن بازی بسیار متفاوتی را از خود ارائه کرده است برای صداگذار با توجه به سختی‌هایی که به آن اشاره کردم باید بگویم یک بستر مناسب برای صداگذار است. امیدوارم این فیلم نیز با حضور در جشنواره بدرخشد. البته همچنان در میان راه هستیم.

ماهور» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد است و علیرضا جلالی و حمید آخوندی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

بازیگرانی چون کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، سعید آقاخانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان و مالک سراج در این فیلم  نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول