اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

دلایل تأخیر ساخت پروژه پل سیدالشهدا/ تعطیلی 15 روزه ساخت پل سیدالشهدا

سرپرست شهرداری زنجان دلایل تأخیر ساخت پروژه سیدالشهدا را تشریح و از تعطیلی 15 روزه در ساخت آن خبر داد.

 دلایل تأخیر ساخت پروژه پل سیدالشهدا/ تعطیلی 15 روزه ساخت پل سیدالشهدا

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تاخیر به وجود آمده در پروژه سیدالشهدا طبق زمان بندی 40 روزه اعلام شده، اظهار کرد: پیش از این دوبار با پیمان‌کار پروژه جلساتی برگزار شده است و این مشکلات مربوط به الان نیست و از گذشته نیز وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات و مسائل قراردادی منجر به تأخیر در ساخت پروژه شده است، افزود: اما امروز نیز جلسه‌ای با پیمان‌کار گذاشته خواهد شد تا به زودی این پروژه به پایان برسد.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به طولانی شدن روند ساخت پروژه پل سیدالشهدا بیان کرد: زمان قطعی پایان پل مشخص نیست، اما آنچه مسلم است، ساخت پل در مراحل پایانی قرار دارد.

محمدی با بیان اینکه تقریبا 15 روز (با احتساب روزهای تعطیلات) پروژه سیدالشهدا تعطیل شده است، گفت: بحث مالی نیز تامین شده است و آماده هستیم که پیمان‌کار دوباره آغاز به فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه گام‌های خوبی در راستای ادامه روند ساخت پل سیدالشهدا برداشته شده است، افزود: امیدواریم با حل مشکلات در آینده نزدیک ساخت پل به پایان برسد.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه تا کنون 40 میلیارد تومان برای ساخت پروژه سیدالشهدا هزینه شده است، تصریح کرد: برای اتمام کار ساخت پل نیز حدودا 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول