اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:

صدها میلیون تومان هزینه پیش‌تولید «سگ‌های زرد» هدر رفت/ «خط قرمز خانم‌ها» جایگزین سگ‌های زرد می‌شود

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه صدها میلیون تومان هزینه پیش‌تولید «سگ‌های زرد» هدر رفت، گفت: «خط قرمز خانم‌ها» جایگزین سگ‌های زرد می‌شود.

صدها میلیون تومان هزینه پیش‌تولید «سگ‌های زرد» هدر رفت/ «خط قرمز خانم‌ها» جایگزین سگ‌های زرد می‌شود

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع پروژه «سگ‌های زرد» اظهار کرد: مقدمات نویسندگی قصه و پیش‌تولید این پروژه چهار سال طول کشید و قرار بود در سال ۹۴ فیلم‌برداری آن انجام شود.

وی ادامه داد: هزینه‌های زیادی هم برای تولید این کار شده بود، طبق قراردادی که با بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای دفاع مقدس داشتیم، با مشارکت این دو نهاد قرار بود، این پروژه تولید شود.

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه طی دو ماه اخیر تحولاتی در مدیریت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن دفاع مقدس صورت گرفت، افزود: این تغییرات را در معاونت فرهنگی فارابی و شورایی هم که اخیراً تشکیل شد، شاهد بودیم؛ حتی این قرارداد مصوب شده بود و فیلم‌نامه هم مورد توجه آن‌ها قرار گرفت.

اصغری با تأکید بر اینکه موضوع سگ‌های زرد استراتژیک بود، تصریح کرد: مدیریت جدید فارابی و انجمن دفاع مقدس رغبتی به تولید این فیلم نشان ندادند و بعد از این همه تلاش و کار گروهی از هنرمندان که مقدمات این کار را انجام دادند، صدها میلیون تومان هزینه پیش‌تولید سگ‌های زرد هدر رفت.

وی با اشاره به اینکه با کناره‌گیری بنیاد سینمایی فارابی و انجمن دفاع مقدس، پروژه ساخت فیلم سگ‌های زرد کامل متوقف شده است، اضافه کرد: واقعاً از توقف این پروژه متأسفم.

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه کاری در دست دارم با عنوان «خط قرمز خانم‌ها» که فعلاً نام فیلم‌نامه است، اظهار کرد: موضوع آن اجتماعی است و دنبال پروانه ساخت آن هستم تا ماه آینده وارد پروسه تولید آن شویم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/س20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول