اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه خبر داد

کشف جسد جوان مفقودشده در کرمانشاه/ انگیزه قتل در دست بررسی است

مسؤول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف جسد جوان مفقودشده خبر داد و گفت: علت وقوع قتل اصابت گلوله به سر بوده است.

کشف جسد جوان مفقودشده در کرمانشاه/ انگیزه قتل در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، مهدی قنادی با بیان اینکه در تاریخ هفتم مهرماه سال‌جاری، خانواده مقتول خبر مفقود شدن فرزند 39 ساله خود را به پلیس اعلام کردند، اظهار داشت: حسب اظهارات خانواده مقتول وی در امر خرید و فروش احشام با شخصی شریک بوده و در همان روز نیز قصد خرید احشام از یکی از استان‌های مجاور را داشته‌اند.

وی تصریح داشت: در ادامه با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی، و در پی اقرار شریک مقتول جسد فرد مفقودشده که آثار اصابت گلوله اسلحه شکاری به سمت راست سر وی قابل مشاهده بود در حوزه قضایی بخش ماهیدشت و خودروی وانت مقتول در یکی از محلات شهر کرمانشاه کشف شد.

مسؤول روابط  عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: متهم در ابتدا منکر انجام قتل بود و ادعا می‌کرد که قتل توسط چند نفر که قصد خرید احشام را از آن‌ها داشته‌اند، صورت گرفته است اما سرانجام با تحقیقات بیشتر و بازپرسی‌های فنی به ارتکاب قتل اقرار می‌کند.

قنادی با بیان اینکه متهم علت وقوع قتل را با انگیزه قبلی عنوان کرده است، یادآور شد: اسلحه مورد استفاده کشف و ضبط  شد و متهم با قرار تامین کیفری متناسب بازداشت شده و تحقیقات در راستای ارزیابی ادعای متهم راجع به انگیزه قتل و دخالت احتمالی فرد یا افراد دیگر در ارتکاب بزه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول