اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

از محل اعتبارات سال‎جاری صورت می‎گیرد

تامین زمین برای 276 واحد مسکونی شهری در استان زنجان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تامین زمین برای 276 واحد مسکونی شهری در استان زنجان از محل اعتبارات سال‎جاری در دستور کار قرار دارد.

تامین زمین برای 276 واحد مسکونی شهری در استان زنجان

سجاد صنعتی منفرد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 95 واحد مسکونی شهری بر اساس اعتبارات سال‎جاری در سطح شهرهای استان زنجان در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه مجموع زیربنای مورد نظر برای احداث 95 واحد مسکونی شهری 10 هزار و 15 متر مربع اعلام شده است، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این واحدها 60 درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پروژه 24 واحدی شاهد زنجان، 18 واحدی نگین خرم‎دره و 27 واحدی نگین فاز 2، 6 واحدی گل‎های آب‎بر و 20 واحدی سپید سلطانیه فاز 2 از محل اعتبارات سال‎جاری احداث می‌‎شود، اضافه کرد: طراحی و ساخت 197 واحد مسکونی جدید از دیگر پروژه‎های مورد نظر در حوزه شهری محسوب می‎شود.

صنعتی منفرد به طراحی و احداث 85 واحد مسکونی جدید در هیدج اشاره کرد و یادآور شد: 48 واحد مسکونی در شهر صایین قلعه، 30 واحد مسکونی در خدابنده، 18 واحد در شهر ابهر، 10 واحد در شهر ماهنشان و 6 واحد هم در ایجرود طراحی و احداث می‎شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع زیربنای واحدهای مسکونی طراحی شده در شهرهای استان زنجان 24 هزار و 783 متر مربع است، ادامه داد: این واحدها در دست طراحی بوده و در حال حاضر پیشرفت 80 درصدی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تامین زمین برای 276 واحد مسکونی شهری هم از محل اعتبارات سال‎جاری در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: این پروژه در شهرهای زنجان، ابهر، آب‎بر، خرم‏‎دره، خدابنده، سجاس و ماهنشان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/73006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول