اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس:

واحدهای تولیدی، کالاهای صادرات محور تولید کنند

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است واحدهای تولیدی، تولیدات صادرات محور داشته باشند تا از میزان واردات کاسته شود که این امر فعالیت بخش خصوصی را می‌طلبد.

واحدهای تولیدی، کالاهای صادرات محور تولید کنند

به گزارش خبرگزاری فارس البرز از کرج، محمود بهمنی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به چالش‌های اقتصادی کشور گفت: لازم است برای تحقق برنامه ۸ درصد رشد اقتصادی که امسال پیش‌بینی‌شده است بخش خصوصی فعال باشد چراکه این امر بدون ایجاد ۹۵۵ هزار شغل و ۷۷۰ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود.

وی بابیان اینکه هزینه‌های جاری دولت به دلیل افزایش یارانه‌های بهزیستی و کمک به کمیته امداد بالا رفته است اظهار داشت: در حال حاضر ۶۹۷ هزار میلیارد تومان طرح‌های نیمه‌کاره در کشور وجود دارد که لازم است بخش خصوصی در این حوزه اعلام آمادگی کند تا هرچه زودتر واگذاری این طرح‌ها انجام شود.

بهمنی بابیان اینکه شرایط خوبی برای صادرات ایجادشده است افزود: اگر مشوق‌های صادرات پیگیری شود فضای خوبی برای صادرات ایجاد خواهد که در این مورد لازم است کمیته‌ای جهت ساماندهی کالاهای صادراتی تشکیل شود تا رونق صادراتی افزایش یابد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید بهره‌وری در واحدهای بخش خصوصی ارتقا یابد تصریح کرد: آخرین بهره‌وری برآورد شده 0.08 درصد بوده است لذا در این مورد می‌طلبد بخش خصوصی بر روی بهره‌وری و کیفیت کارخانه جات توجه بیشتری داشته باشد.

وی بیان داشت: لازم است واحدهای تولیدی، تولیدات صادرات محور داشته باشند تا از میزان واردات کاسته شود و به خودکفایی برسیم.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: نباید مالیات زیادی برای بخش‌های خصوصی در نظر گرفت چراکه مالیات سبب تسریع رشد اقتصادی نخواهد شد.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول