اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

در نیمه نخست امسال صورت گرفت

صدور بیش از 6 هزار کارت ملی هوشمند در گچساران

رئیس ثبت احوال گچساران گفت: در نیمه نخست امسال تعداد 6 هزار 500 کارت ملی هوشمند در این شهرستان صادر شده است.

صدور بیش از 6 هزار کارت ملی هوشمند در گچساران

عطاء‌الله گرجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد:  در نیمه نخست امسال 582ازدواج صورت گرفته در اداره ثبت احوال به ثبت رسیده است.

رئیس ثبت احوال گچساران  در ادامه  به آمار طلاق در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: در این مدت مشابه 132 مورد طلاق در گچساران  از سوی دفاتر ازدواج و طلاق گزارش شده  و به ثبت رسیده است.

وی به تعداد ولادت‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد ولادت در سال‌جاری تاکنون یک هزار و 236 نوزاد در این شهرستان متولد شد.

گرجی‌پور در ادامه به آمار فوت‌شدگان در این شهرستان اشاره و بیان کرد: در نیمه نخست امسال تعداد فوت‌شدگان در این شهرستان 230 مورد بوده است.

رئیس ثبت احوال گچساران  به صدورت کارت‌های ملی هوشمند در این شهرستان اشاره کرد و گفت:  از سال گذشته تا کنون 26 هزار و 500 نفر برای صدور و اخذ کارت‌های ملی هوشمند به این اداره مراجعه کرده‌اند.

گرجی پور با اشاره به صدور کارت ملی الکترونیکی در نیمه نخست امسال گفت: همچنین در نیمه نخست امسال تعداد 6 هزار و 500 فقره کارت ملی هوشمند از سوی اداره ثبت احوال صادر شده است.

وی با اشاره به متاقضیان کارت ملی هوشمند ابراز کرد: شهروندان برای ثبت‌نام  کارت ملی هوشمند در ابتدا می‌توانند به سامانه www.Nc.IR مراجعه کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای تکمیل پرونده خود می‌توانند به دفاتر پیشخوان و یا به اداره ثبت احوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/30/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول