اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون:

«اشنوگل» ناگفته‌های دفاع مقدس را در سینمای کشور روایت می‌کند

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه «اشنوگل» ناگفته‌های دفاع مقدس را در سینمای کشور روایت می‌کند، گفت: این فیلم اواخر آبان ماه اکران می‌شود.

«اشنوگل» ناگفته‌های دفاع مقدس را در سینمای کشور روایت می‌کند

ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران در تشریح فعالیت‌های خود، از دریافت پروانه نمایش دو اثر سینمایی برای اکران در سینماهای کشور خبر داد.

وی با اعلام خبر اخذ پروانه نمایش برای «اشنوگل» در سینماهای سراسر کشور تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، اواخر آبان ماه این فیلم در گروه آزاد اکران می‌شود.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی و آزیتا ترکاشوند در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند، اضافه کرد: جمعی دیگر از بازیگران سینما در این فیلم بازی می‌کنند.

اصغری با بیان اینکه «اشنوگل» در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است، تصریح کرد: این اثر به شهدای غواص اختصاص داده شده و ویژه شهدای دست‌بسته غواص است.

وی با تأکید بر اینکه «اشنوگل» در سینمای کشور ناگفته‌های دفاع مقدس را روایت می‌کند، اضافه کرد: این فیلم ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی را که به دلایل مختلف و بنا به مصلحت‌هایی در سال‌های گذشته کمتر بازگو شده است، روایت می‌کند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه «نیمکت» دومین فیلم ساخته بنده هم در صف اکران قرار دارد، تصریح کرد: این فیلم هم موضوعی اجتماعی و نگاهی به ایثارگری یکی از رزمندگان دفاع مقدس دارد؛ ولی در یک بستر عاشقانه و کاملاً انسانی و اجتماعی بیان می‌شود.

اصغری از شقایق فراهانی، محمدرضا شریفی‌نیا، ماه‌چهره خلیلی و نوری به‌عنوان بازیگران «نیمکت» نام برد و اظهار کرد: این فیلم هم در ماه‌های آینده اکران می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول