اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

روسای بیمارستان‌ها فقط در بیمارستان اشتغال داشته باشند/ بیمارستان‌ها باید مستقل اداره شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه رؤسای بیمارستان‌ها فقط باید در بیمارستان‌ها اشتغال داشته‌باشند، گفت: حتما بیمارستان‌ها باید مستقل اداره شوند و وابستگی خود به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران را کاهش دهند.

روسای بیمارستان‌ها فقط در بیمارستان اشتغال داشته باشند/ بیمارستان‌ها باید مستقل اداره شوند

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، عباس‌علی کریمی در بیست‌ونهمین کنگره بین‌المللی بیماری‌های کودکان گفت: شاید در زمینه تحقیقات و پژوهش در حوزه اطفال در جهان، در رتبه کشورهای پیشرفته نباشیم اما گروه پزشکی اطفال از گروه های پرتلاش و کم‌توقع است که باید از آن‌ها تشکر کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و تحولات حوزه بهداشت، درمان و آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: با وجود حمایت‌های رئیس جمهور و تلاش‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی طرح تحول سلامت به خوبی اجرا شد و لازم است که چالش‌ها و مشکلات آن که مربوط به شرکای این طرح است، به‌سرعت برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: برجسته‌ترین مشکل این است که چرا حقوق پرسنل بیمارستان‌ها از جمله پزشک و پرستار، به موقع پرداخت نمی‌شود، مگر پول نداریم؟! بودجه وجود دارد اما شرکای بدهکار طرح تحول سلامت، اقدام به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت نمی‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بیمارستان‌ها باید مسئولیت بیشتری قبول کنند و مستقل شوند تا بتوانند از مشکلات فعلی عبور کنند و اداره خودشان را خود برعهده بگیرند و لازم است که وابستگی خود به دانشگاه را کاهش دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول