اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار پردیس:

مسؤولان قدر مدال‌آوران شهرستان پردیس را بدانند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مسؤولان قدر مدال‌آوران شهرستان پردیس را بدانند؛ چراکه نام این شهرستان را پرآوازه کرده‌اند.

مسؤولان قدر مدال‌آوران شهرستان پردیس را بدانند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران، مرتضی حیدری پیش از ظهر امروز در نشستی با شماری از ورزشکاران پردیس اظهار داشت: فرصت‌ها را باید غنیمت دانست؛ زیرا بسیار کم پیش می‌آید که تمام ورزشکاران، مدال‌آوران و بزرگان ورزش شهرستان در یک‌جا جمع شوند.

وی با بیان اینکه در این جلسه از نقطه نظرات جامعه ورزش استفاده می‌کنیم، گفت: در شرایط فعلی در وضعی قرار گرفته‌ایم که همگی با انبوهی از سؤالات مواجه شده‌ایم؛ زیرا شرایط در تمام زمینه‌ها و حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... در حال تغییر است اما باید بدانیم این دوره‌ها، دوره‌های گذار است.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: در گذشته بانوان کمتر در عرصه اجتماع بودند؛ ولی خوشبختانه امروزه شاهد حضور بیشتر آن‌ها در مجامع اجتماعی، ورزشی و ... هستیم؛ زیرا هم‌اکنون نسل اول بانوان شاغل ما در حال بازنشستگی هستند و هم‌پای آقایان فعالیت می‌کنند؛ اما این امر امروزه در کشوری مثل عربستان‌سعودی به‌تازگی اتفاق می‌افتد.

حیدری ادامه داد: در جلسه شورای ورزش ملاحظه کردیم که اکثریت برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی حول محور باشگاه‌ها پیاده شده و باشگاه‌داران وارد عمل شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این هفته، هر کدام از باشگاه‌ها مسؤولیت اجرای یک برنامه را برع هده‌ گرفته‌اند و از این کار بسیار خرسند شدیم و امیدواریم بخش خصوصی، هیأت‌ها و باشگاه‌داران بازوان اجرایی ورزش شهرستان باشند.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: این بخش‌ها باید دست در دست هم بدهند تا موجبات ارتقای ورزش شهرستان را فراهم آورند و این نمود یک تغییر است و آن را به فال نیک می‌گیریم.

حیدری اظهار کرد: ما انقلاب کردیم که کار را به دست مردم بسپاریم؛انقلاب نکردیم که چهره آن را عوض کنیم و خودمان کار را در دست بگیریم.

وی با بیان اینکه مردم باید بتوانند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند و در سرنوشتشان سهیم باشند، گفت: فهم و معرفت یک نفر به‌اندازه‌ای نیست که در همه حوزه‌ها تخصص داشته باشد و باید کار را دست کاردان و متخصصان آن بسپاریم که نمود آن‌ها هیأت‌ها و شوراها هستند.

وی اضافه کرد: باید قدر مدال‌آوران شهرستان پردیس را دانست؛ چون مایه افتخار شهرستان و باعث ترغیب جوانان ما به ورزش و افتخاری در سطح بین‌المللی هستند.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: در این چند سال مدال‌آوران خوبی داشتیم؛ مثل فاطمه حیدری در بخش رزمی و محمود عمرانی در وزنه‌برداری که باعث شدند نام شهرستان پردیس در دنیا و در کشور طنین‌انداز شود و نام و آوازه شهرستان بالاتر برود.

در ادامه این مراسم، تعدادی از ورزشکاران سخنانی را در زمینه کمبودها، نقاط قوت و راهکارهای خود را برای رشد ورزش شهرستان ارائه دادند که فرماندار پردیس در پایان این مراسم ضمن پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات حضار اظهار داشت: باید به قهرمانان و ورزشکاران شهرستان بها بدهیم.

انتهای پیام/67016/م40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول