اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رسوایی‌ سلبریتی‌های هالیوود پایان ندارد

«کوین اسپیسی» متهم به آزار جنسی شد/ پایان حکمرانی رئیس‌جمهور همجنس‌باز آمریکا!

در جدیدترین اخبار از رسوایی‌ سلبریتی‌های هالیوود، «کوین اسپیسی» بازیگر نقش رئیس‌جمهور در سریال «خانه پوشالی» به تعرض جنسی به پسر نوجوان متهم شد که به طور رسمی اعلام کرد همجنس‌باز است!

«کوین اسپیسی» متهم به آزار جنسی شد/ پایان حکمرانی رئیس‌جمهور همجنس‌باز آمریکا!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، کِوین اسپِیسی پس از ادعای یک هنرپیشه مبنی بر اینکه زمانیکه 14 ساله بود از سوی اسپیسی مورد تعرض جنسی قرار گرفته، ضمن ابراز بخاطر نیاوردن آن رویداد از او عذرخواهی کرد و بلافاصله اعلام کرد همجنس‌باز است!

تصمیم اسپیسی برای اعلام همجنس‌بازی و عذرخواهی بخاطر تعرض جنسی در دهه‌های گذشته، تأثیرات بسیار مخربی بر موقعیت و نیز درآمد فیلم‌های او خواهد داشت. این موضوع شبکه نتفلیکس را هم تحت‌الشعاع قرار داده، تا جایی که اعلام کرده است سریال «خانه پوشالی» با بازی اسپیسی در فصل ششم به کار خود خاتمه می‌دهد. اسپیسی در این سریال نقش «فرانک آندروود» رئیس‌جمهور آمریکا را بازی می‌کند.

همچنین انتشار خبر همجنس‌بازی اسپیسی تاثیر منفی بر اکران فیلم جدیدش دارد. در سال 2014 زمانیکه «برایان سینگر» به تجاوز جنسی متهم شد، کمپانی «فاکس قرن بیستم» بلافاصله  کمپین تبلیغاتی فیلمش «بتمن برای همیشه» را اصلاح کرد و کارگردان فیلم از مصاحبه‌های مطبوعاتی دست کشید و ماه بعد از این خبر اکران جهانی این فیلم به شدت با سیر نزولی مواجه شد.

حال، خبر رسوایی جنسی اسپیسی با اکران فیلم جدیدش «تمام پول‌های جهان» متعلق به شرکت «سونی» مصادف شده است. این فیلم قرار است 22 دسامبر در قلب فصل جوایز عمده سینمایی و پس از آغاز اکران جهانی‌اش در 16 نوامبر اکران عمومی شود که این مساله اسپیسی، ضربه سختی بر این فیلم وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول