اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار خاکپور:

توطئه تجزیه عراق همزمان از جنگ 33 روزه لبنان آغاز شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: توطئه همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق از زمان جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی آغاز شد.

توطئه تجزیه عراق همزمان از جنگ 33 روزه لبنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، محمد پاکپور صبح امروز در نخستین اجلاس پیشمرگان و عشایر کرد مسلمان اظهار کرد: پیشمرگان کرد مسلمان حق بزرگی بر گردن امنیت مناطق مرزی کردستان دارند.

وی افزود: رهبری فرمودند شرایطی که برای پیشمرگان کرد در منطقه آذربایجان غربی ایجاد شده بود، شرایط بسیار خاصی بود زیرا آنها باید در کوچه‌ها و خیابان‌ها امنیت شهرها و روستاها را تأمین می‌کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در آن زمان پیشمرگان کرد مسلمان باید در دو جبهه مرزی و داخلی کردستان در مقابل دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کردند.

وی ادامه داد: ایثار‌گری‌های پیشمرگان کرد به‌قدری بود که فرماندهان بزرگی همچون شهید بروجردی بارها از این ایثارگری‌ها تمجید داشتند.

پاکپور با اشاره به همه‌پرسی اخیر اقلیم کردستان عراق گفت: این توطئه از جنگ 33 روزه حزب‌الله با رژیم صهیونیستی آغاز شد که آمریکا تصمیم گرفت با راه‌اندازی این جنگ، حزب‌الله لبنان را از بین ببرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها پس از شکست داعش در عراق و سوریه با ترفند راه‌اندازی انتخابات کردستان، تجزیه این مناطق را همچنان در دستور کار قرار دادند اما همچون گذشته این ترفندشان نیز نقش بر آب شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول