اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام‌ جمعه گرگاب مطرح کرد

ناآمیدی دشمن از ایران با خاموش کردن فتنه داعش

امام‌جمعه گرگاب گفت: ملت ایران با همکاری جبهه مقاومت با خاموش کردن فتنه داعش در سوریه، لبنان و عراق، دشمنان را مأیوس کرده است.

ناآمیدی دشمن از ایران با خاموش کردن فتنه داعش

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام سید مصطفی عاملی ظهر امروز در نماز جمعه گرگاب اظهار کرد: ملت ایران با همکاری جبهه مقاومت با خاموش کردن فتنه داعش در سوریه، لبنان و عراق، دشمنان  را مأیوس کرده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با هیچ‌کس سر جنگ ندارد اما اگر کسی جنگی را شروع کرد ملت ایران هیچ‌وقت تسلیم نخواهد شد.

امام‌جمعه گرگاب به زلزله دل‌خراش کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از هم‌وطنان کرمانشاهی در وضعیت بدی به سر می‌برند و هوا در آن منطقه نیز در حال سرد شدن است؛ امروز وقت کمک کردن است و مردم به هر میزان که می‌توانند کمک‌های خود را به جمعیت هلال‌احمر برسانند تا به دست زلزله‌زدگان غرب کشور برسد.

وی با اشاره به رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و علی بن موسی‌الرضا (ع) بیان داشت: به برکت تلاش رسول اکرم و ائمه معصومین و علمای دین، اسلام یکی از ادیان بزرگ الهی در دنیا شده است .

عاملی عنوان کرد: اسلام یک دین کامل و جامع است؛ سیاست و اقتصاد دارد و اگر نقصی هم باشد از برنامه‌ریزی انسانی است و به‌یقین راه هدایت مردم، تبعیت از روحانیت و مرجعیت است.

امام‌جمعه گرگاب گفت: این شیطنت حکام عربستان سعودی است که سعد حریری نخست‌وزیر لبنان را به استعفا مجبور کرد، قوانین بین‌المللی در دنیای امروز به حدی پایمال می‌شود که آل سعود به خود اجازه می‌دهد در امور لبنان دخالت کند و امریکا و اسراییل هم از این اقدام حمایت کنند؛ باید قدر نظام جمهوری اسلامی را که در برابر خوی تجاوز آل سعود ایستادگی می‌کند بدانیم.

انتهای پیام/63098/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول