اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک:

ستاد جذب، حمایت از سرمایه گزاری و مشاغل خانگی به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اندیمشک است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: ستاد جذب، حمایت از سرمایه گزاری و مشاغل خانگی با طراحی برنامه‌های متنوع از جمله روستای بدون بیکار به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اندیمشک است.

ستاد جذب، حمایت از سرمایه گزاری و مشاغل خانگی به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اندیمشک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سید ناصر حسینی ظهر امروز در اولین نشست تخصصی ستاد جذب،  حمایت از سرمایه‌گذاری و مشاغل خانگی اندیمشک ظهر امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی در خصوص صندوق کارآفرینی  به دنبال دست‌یابی به روستای بدون بی‌کار هستیم و ستاد جذب، حمایت از سرمایه گزاری و مشاغل خانگی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها برنامه و طرح دارد.

وی یکی از اهداف تشکیل جلسه انتخاب روستای هدف در طرح روستای بدون بیکار را ایجاد اشتغال در روستاها خواند و افزود: یکی از معضلات امروز مهاجرت نیروی کار روستاها به شهر بوده که با برنامه‌ریزی و شناخت استعدادهای روستاها می‌توان در زمینه اشتغال گام‌هایی برنامه‌ریزی و طراحی شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک عنوان کرد: پس از شناخت ظرفیت روستا و انتخاب آن به عنوان روستای هدف با توجه به توانایی، ظرفیت منطقه و نیروهای تحصیل‌کرده روستا نقشه توسعه روستا ترسیم و در مسیر توسعه روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

حسینی یکی از اهداف مهم در شناسایی روستای هدف در طرح روستای بدون بیکار را ایجاد امید و خودباوری در بین روستائیان و دست‌یابی به مهاجرت معکوس از شهر به روستا و ایجاد اشتغال پایدار از طریق هر روستا یک محصول اعلام و گفت: پس از تعیین روستای پایلوت برای نیل به هدف تسهیلاتی بر اساس میزان اشتغال و طرح توجیهی به طرح تعلق خواهد گرفت و زمینه توسعه اقتصادی در روستاها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/72046/د20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول