اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیر موزه عصارخانه شاهی:

کتاب «تو به اصفهان بازخواهی گشت» نقد و بررسی می‌شود

مدیر موزه عصارخانه شاهی گفت: کتاب «تو به اصفهان بازخواهی گشت» با حضور نویسنده این کتاب در موزه عصارخانه شاهی نقد و بررسی می‌شود.

کتاب «تو به اصفهان بازخواهی گشت» نقد و بررسی می‌شود

محمد معماریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عصر چهارشنبه (1 آذرماه) ساعت 16 با حضور مصطفی انصافی و علی خدایی از نویسندگان خوب کشور نشستی در مورد کتاب «تو به اصفهان بازخواهی گشت» و خوانش برخی داستان‌های آن به نقد و بررسی کتاب می‌پردازیم.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر نقد و جشن امضا کتاب، نگاهی به مجموعه داستان «تو به اصفهان بازخواهی گشت» به نویسندگی مصطفی انصافی خواهیم داشت.

مدیر موزه عصارخانه شاهی  و مرکز مطالعات فرهنگ عامه و مشاغل سنتی اصفهان ادامه داد: یکی از دلایل انتخاب «تو به اصفهان بازخواهی گشت» این است که کتاب در مدت کوتاهی که از نخستین چاپش می‌گذرد توانسته است به چاپ مجدد برسد و کاندیدای بسیاری از جوایز داستان ایران بوده است.

وی گفت: در این مجموعه داستان، شخصیت قصه با مرور خاطراتش به گذشته‌ای باز می‌گردد که در آن مهاجران لهستانی به ایران آمده‌اند و با تاریخ آن زمان کشورمان در ارتباط است.

به گزارش فارس، نشست نقد و بررسی کتاب «تو به اصفهان بازخواهی گشت» در موزه عصارخانه شاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63089/ع20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول