اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاجیکستان و امارات مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر را بررسی کردند

وزیر کشور تاجیکستان با سفیر جدید امارات در «دوشنبه» دیدار و مبارزه با جرم و جنایت، تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر را مورد بررسی قرار دادند.

تاجیکستان و امارات مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر را بررسی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «رمضان رحیم زاده» وزیر کشور تاجیکستان با «محمد احمد سلطان» سفیر جدید امارات در «دوشنبه» دیدار و گفت‌وگو کرد.

رحیم زاده و احمد سلطان در این دیدار، چشم انداز همکاری‌های تاجیکستان و امارات در زمینه مبارزه با جنایت، تروریسم، افراط گرایی، قاچاق مواد مخدر، آدم ربایی و استرداد مجرمین را بررسی کردند.

رحیم زاده در این دیدار تصریح کرد: تاجیکستان و امارات برای توسعه و گسترش همکاری‌های دو جانبه توافق‌نامه‌هایی را به امضا رساندند که زمینه قانونی و حقوقی این روابط را فراهم می‌کند.

سفیر امارات در دوشنبه نیز در این دیدار بر ضرورت گسترش تبادل اطلاعات در راستای جلوگیری و مبارزه با جنایات سازمان یافته تأکید کرد.

رحیم زاده و احمد سلطان تأکید کردند که مقامات تاجیکستان و امارات باید در زمینه تأمین امنیت با پلیس بین الملل و اداره کل مبارزه با قاچاق مواد مخدر وزارت کشور امارات همکاری‌های بیشتری داشته باشند.

طرفین در پایان این دیدار آمادگی خود جهت گسترش همکاری‌ها بین تاجیکستان و امارات در جنبه‌های مختلف را ابراز داشتند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول