اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

آغاز پخش مجموعه مستند «مینا و نارنج» از شبکه چهار سیما

سریال مستند «مینا و نارنج» که اماکن تاریخی و مذهبی شهر شیراز را به تصویر می‌کشد برای پخش از شبکه چهار سیما تولید شده است.

آغاز پخش مجموعه مستند «مینا و نارنج» از شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند «مینا و نارنج» در هفت قسمت سی دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی جواد کراچی برای پخش از شبکه چهار سیما تدارک دیده شده است.

مستند «مینا و نارنج» که تصویربرداری آن از اواسط بهمن ماه سال گذشته شروع و تا اواسط اردیبهشت ماه امسال ادامه داشته است به معرفی اماکن تاریخی و مذهبی شهر شیراز از قبیل بقاع متبرکه، آرامگاه شعرا و عرفا، مساجد، مدارس و حوزه های قدیمی، باغ ها، مجموعه زندیه و منازل و کوچه های تاریخی می پردازد. گویندگی این مجموعه را «نسیم سبحان» بر عهده داشته است.

در اولین قسمت از این مجموعه که جمعه 10 آذر ماه ساعت 22:30 به روی آنتن می رود، مخاطبان با اماکن و زیارتگاه های شهر شیراز نظیر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ، سید علاالدین حسین، علی ابن حمزه، امامزاده زنجیری، بی بی دخترون و شاه داعی الله و دروازه قرآن آشنا می شوند.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از : گروه تصویربرداری. محمد طاهری جم، علیرضا گنجی، زینب صادقی مزیدی، اسدالله منعمی، منصور فروغی.کارشناس : عبدالرضا نصیری، فرهاد رئوفی،تیتراژ : سپیده کسروی،تدارکات: پروانه امینی، هنگامه کراچی،موسیقی : اکبر زاهدی ، حجت پورزادگان، درنا آذرخش، آرمان فرهادی، الناز افقری، نیلوفر مدادی، سارا جعفری، شراره عباسیان، شقایق عباسیان، محبوبه کیانی، محمد شفیعی، فرشید جعفری . ،تدوین : آرش آریا پور،صدا : سید رضا گدازگر،امور فنی : استودیو مون.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول