اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

سناتور روس: روابط دیپلماتیک با پیونگ‌یانگ را قطع نمی‌کنیم/ تحریم نفتی علیه کره شمالی نباید اعمال شود

معاون اول کمیته امنیتی شورای فدراسیون روسیه با انتقاد از سیاست‌های غرب علیه کره شمالی تأکید کرد که روسیه ضمن حفظ روابط دیپلماتیک خود با کره شمالی بر این باور است که تحریم های نفتی علیه این کشور نباید اعمال شود.

سناتور روس: روابط دیپلماتیک با پیونگ‌یانگ را قطع نمی‌کنیم/ تحریم نفتی علیه کره شمالی نباید اعمال شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فرانتس کلینتسویچ» معاون اول کمیته امنیتی شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد، مسکو اتباع مشغول به کار کره شمالی را که در روسیه هستند و حضورشان بواسطه قطعنامه شورای امنیت منع نشده، اخراج نخواهد کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، این سناتور روس تأکید کرد، روسیه به هیچ عنوان موافق بر هم زدن روابط دیپلماتیک خود با کره شمالی نیست.

وی در ادامه گفت که روسیه کانال‌های ارتباطی با کره شمالی را باز نگه خواهد داشت و این کانال‌های ارتباطی باید حتی در پیچیده‌ترین شرایط نیز باز بماند.

کلینتسویچ همچنین اعلام کرد، روسیه تحریم نفتی علیه کره شمالی را باز نخواهد گرداند چرا که معتقد است چنین اقداماتی می‌تواند فاجعه انسانی بیافریند.

یک گروه از قانونگذاران روسیه در حال حاضر برای انجام یک سفر دوستانه به پیونگ‌یانگ رفته اند. این گروه قرار است گفت‌وگوهایی را با مقامات ارشد کره شمالی برگزار کنند.

انتهای پیام/.


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول