اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

نخستین نمایشگاه فن‌آوری‌های تولید محصولات جایگزین در ترکمنستان + تصاویر

نخستین نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری‌های تولید محصولات جایگزین واردات در ترکمنستان در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع این کشور برپا شد.

نخستین نمایشگاه فن‌آوری‌های تولید محصولات جایگزین در ترکمنستان + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در عشق‌آباد، اولین نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری‌های تولید محصولات جایگزین واردات در ترکمنستان در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع این کشور در عشق‌آباد برگزار شد.

در این نمایشگاه بین‌المللی فن‌آوری‌های تولید محصولات جایگزین واردات در ترکمنستان ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از کشورهای اروپا، آمریکا، روسیه، تاتارستان، ترکیه، آسیا و یک شرکت ایرانی آخرین دست آورد و محصولات خود را ارائه دادند.

تجهیزات تولیدی واحدهای کوچک و متوسط، تجهیزات و دستگاه‌های بسته بندی مواد غذائی، تولید لوازم خانگی،مبلمان، صنایع پتروشیمی، تجهیزات  و دستگاه‌های برقی، فرش و قالی، کشاروزی، اقتصاد آب، صنایع تولید رنگ و محصولات نساجی از مهمترین بخشهای این نمایشگاه است که به مدت سه روز در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان سازمان دهی و دائر شده است.

در نمایشگاه مذکور محصولات جدید شرکت مشترک ایرانی و ترکمنی در زمینه تولید انواع رنگ‌های ساختمانی و صنعتی موسوم به «الوان» نیز رونمایی شد.

برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی فن آوری‌های تولید محصولات جایگزین واردات در ترکمنستان در حالی است که «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس جمهور این کشور چندی پیش با توجه به بحران جهانی و افت قیمت‌های حامل‌های انرژی در بازارهای جهانی و تاثیرات منفی این روند بر اقتصاد ملی این کشور، به دولت خود دستور داد که گرایش اقتصادی و صنایع ملی را به بخش جایگزین واردات معطوف بکند و علاوه بر تامین نیاز داخلی، میزان صادرات تولید ملی را نیز افزایش دهند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول