اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

مشکلات اقتصادی، ثمره انقلابی عمل نکردن مدیران کشور است/ برخی از مسؤولان ادامه وضع موجود را به نفع خود می‌دانند

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی، افزایش آمار بیکاری و سختی معیشت مردم ثمره انقلابی عمل نکردن در برخی مدیران کشور است.

مشکلات اقتصادی، ثمره انقلابی عمل نکردن مدیران کشور است/ برخی از مسؤولان ادامه وضع موجود را به نفع خود می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی پیش از ظهر امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، افزایش آمار بیکاری و سختی معیشت مردم ثمره انقلابی عمل نکردن در برخی مدیران کشور است.

وی افزود: به وجود آمدن فاصله‌های طبقاتی در جامعه و پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران به این خاطر است که برنامه ریزان کشور پس از پایان دفاع مقدس به تفکر و عمل انقلابی بهای کمتری داده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از تفکر و روحیه انقلابی منجر به آن شده است که برخی از افراد می‌گفتند ویرگول حذف‌شده در لایحه بودجه سال آینده کشور، اقدام درستی بوده است، حذف این ویرگول بار مالی 7 هزار میلیارد تومانی را در سال آینده بر دوش دولت می‌گذاشت و ممکن بود آثار این تصمیم اشتباه تا 50 سال باقی بماند.

حاجی دلیگانی به نمونه دیگری از آثار نبود روحیه انقلابی در مدیران اجرایی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هرسال که می‌گذرد سهم بودجه جای کشور بیشتر و سهم بودجه‌های عمرانی کمتر می‌شود، اعتقاد دارم که ادامه این روند نتیجه زیاده‌خواهی حاصل از انقلابی عمل نکردن است.

وی ادامه داد: در مقابله با پدیده خسارت آفرین قاچاق کالا به کشور و ولنگاری‌های افسارگسیخته در فضای مجازی، هم برخی از تصمیم‌سازان در بدنه دولت و هم برخی از تصمیم‌گیران در مجلس شورای اسلامی مقصر هستند، چون ادامه وضع موجود را به نفع خود می‌دانند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس از برخی از رسانه‌های کشور قدردانی کرد که در برابر فسادهای اقتصادی، قاچاق کالا، حقوق‌های نجومی برخی از مدیران و تخلفات مالی دستگاه‌های مختلف، چشمان بیدار و روحیه پیگیر دارند.

وی بیان کرد: در حالی‌ که در صندوق بازنشستگی کشور برخی با شگردهای مختلف حقوق‌های 20 میلیون تومانی می‌گیرند، جوانان جویای کار ناچارند، برای اینکه شغلی پیدا کنند از همه حقوق قانونی خود به‌ اجبار کارفرما می‌گذرند تا حداکثر شش ماه در کارگاه یا کارخانه‌ای مشغول به کار شوند.  

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر جوانان با بصیرت و شجاع ملت ایران توانستند در جریان نهضت پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، شکست فتنه داعش، توطئه صهیونیستی آمریکایی استقلال اقلیم کردستان و فتنه به آشوب کشاندن لبنان در منطقه غرب آسیا به موفقیت‌های بزرگ و تاریخی دست یابند، به این خاطر بوده است که تفکر و روحیه انقلابی دارند و به آن عمل می‌کنند.

انتهای پیام/63098/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول