اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی:

آمریکا دشمن آزادی و دموکراسی در دنیاست/ ضرورت ورود دانشگاهیان به بحث شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: آمریکا دشمن آزادی و دموکراسی در دنیاست!

آمریکا دشمن آزادی و دموکراسی در دنیاست/ ضرورت ورود دانشگاهیان به بحث شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاءالله اعزازی بعد از ظهر امروز به مناسبت روز دانشجو در جمع مسؤولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بناب اظهار کرد: در کجای دنیا کشوری را سراغ دارید که دولتمردان یک کشور نخست‌وزیر قانونی کشور دیگری را دستگیر و او را مجبور به استعفا کنند.

وی افزود: اقدامات کنونی آمریکا همان اقدامات سال 32 در ایران است که نخست‌وزیر قانونی کشور را با کودتا از صحنه سیاسی خارج کرد بنابراین بنده در جواب کسانی که می‌گویند با آمریکا چه مشکلی داریم، می‌گویم ما با آمریکا مشکلی نداریم بلکه این آمریکاست که با ما مشکل دارد.

نماینده مردم بناب در مجلس اذعان کرد: جامعه دانشگاهی ما اولین قشری است که به تحولات اجتماعی و سیاسی در کشور عکس‌العمل نشان می‌دهد و این نسل باید در جریانات دانشجویی خود دقت فراوانی کنند.

اعزازی سپس ورود دانشگاهیان و دانشجویان به بحث شرکت‌های دانش‌بنیان را ضروری دانست و تأکید کرد: با این کار دانشجویان می‌توانند نسبت به رفع بیکاری اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دانشگاه ما همواره خاستگاه اندیشه و طرح‌های نو هستند و اگر رسالت خود را به خوبی انجام دهند، کشور می‌تواند در زمینه‌های علمی و فناوری رشد چشمگیری داشته باشد تا بلکه با ایجاد اشتغال و تجاری‌سازی علم از دانشجویان شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول