اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام‌ جمعه گرگاب:

آمریکا پس از شکست داعش به دنبال جنگ جدید در غرب آسیاست

امام‌ جمعه گرگاب گفت: آمریکا پس از شکست سنگین خود در برابر جبهه مقاومت که توانستند فتنه داعش را از بین ببرند، به دنبال جنگ تازه دیگری در منطقه غرب آسیاست.

آمریکا پس از شکست داعش به دنبال جنگ جدید در غرب آسیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام سید مصطفی عاملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گرگاب اظهار کرد: آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باهدف فروش سلاح، خالی کردن جیب کشورهای مرتجع عرب و به آشوب کشیدن کشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا فتنه می‌کنند

وی افزود: این رژیم جعلی، غده سرطانی در بدنه کشورهای اسلامی است و ملت‌های مسلمان با کمک جبهه مقاومت این غده را نابود و فلسطین مظلوم را آزاد خواهند کرد.

امام‌جمعه شهر گرگاب ادامه داد: آمریکا پس از شکست سنگین خود در برابر جبهه مقاومت که توانستند فتنه داعش را از بین ببرند، به دنبال جنگ تازه دیگری در منطقه غرب آسیاست.

عاملی با اشاره به کشته شدن رئیس‌جمهور مستوفی یمن خاطرنشان کرد: خداوند کمک کرد و فتنه‌ای که در حال شکل گرفتن بود تا در بین جبهه مقاومت تفرقه ایجاد کند، با هوشیاری رزمندگان انصار الله به‌سرعت نابود شد.

وی در خطبه اول نماز پس از دعوت مردم به تقوای الهی به آسیب اجتماعی طلاق و اعتیاد اشاره کرد و اظهارداشت: آسیب طلاق بسیار آسیب بزرگی است و این هم یکی از نقشه‌های دشمن است که گناه را برای ما آسان جلوه دهد.

خطیب نماز جمعه گرگاب این‌گونه ادامه داد که پیامبر اکرم(ص) در مورد طلاق فرمود‌اند که هیچ عملی منفورتر از طلاق نیست، بزرگ‌ترهای خانواده‌ها نگذارند طلاق در جامعه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/63098/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول