اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

عضو شورای شهر قائم‌شهر خبر داد

آغاز عملیات رینگ دوچرخه‌سواری مازندران در قائم‌شهر

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین رینگ دوچرخه‌سواری به طول 6 الی 7 کیلومتر در حریم راه‌آهن ظرف چندروز آینده آغاز می‌شود.

آغاز عملیات رینگ دوچرخه‌سواری مازندران در قائم‌شهر

ایمان پویامهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه چند مرحله بازدید از حریم راه‌آهن قائم‌شهر انجام شد تا وضعیت آن مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: یک سمت حریم، از 14 سال پیش بازگشایی شده است و گوشه‌ای از رفت و آمد مردم را حل کرد.

وی افزود: ولی قسمت شمالی حریم راه‌آهن همچنان مانده است که یا رها شده و یا توسط حیاط پشتی مردم منطقه تصرف شده و فضای سبزی هم ندارد.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر تصریح کرد: با تصمیم اعضای شورا بنا شد تا حریم شمالی راه‌آهن در شهرستان قائم‌شهر را مانند حریم جنوبی آن  از دوطرف ایستگاه راه آهن بازگشایی کنیم.

پویامهر با بیان اینکه با آمدن شهردار این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت، افزود: با کمترین هزینه و توسط نیروی شهرداری، پاک‌سازی و رها سازی انجام و بستر برای عقب‌نشینی آماده می‌شود تا بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین رینگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مازندران در حریم راه آهن قائم شهر اجرا شود.

وی افزود: این رینگ شامل یک لاین پیاده‌روی و یک لاین دوچرخه‌سواری است و از ایستگاه راه‌آهن تا میدان جانبازان و از ایستگاه تا متانکلا در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی قائم‌شهر هدف از اجرای این طرح را ایجاد فضای سبز گسترده، ارتقاء سلامت و توجه بیشتر به ورزش همگانی برشمرد و ادامه داد: تصورم این است که این رینگ تبدیل به محل ورزش صبحگاهی همگانی در مازندران شود.

پویامهر با بیان اینکه عملیات اجرایی بزرگ‌ترین رینگ دوچرخه‌سواری به طول 6 الی 7 کیلومتر در حریم راه‌آهن ظرف چندروز آینده آغاز می‌شود، گفت: در این مسیر تقاطع کمی وجود دارد و پیچ و کوچه فرعی ندارد و اگر شهرداری حریم 17 متر را نرده کاری کند، اداره کل راه‌آهن شمال نیز اجازه گل‌کاری می‌دهد.

انتهای پیام/86044/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول