اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

شرکت ژاپنی بخشی از حقوق کارکنانش را با بیت کوین می‌پردازد

کارکنان یک شرکت ژاپنی به زودی بخشی از حقوق خود را با بیت کوین دریافت می‌کنند که یک ارز دیجیتال بسیار محبوب محسوب می‌شود.

شرکت ژاپنی بخشی از حقوق کارکنانش را با بیت کوین می‌پردازد

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، البته این امر به انتخاب خود این کارکنان بستگی دارد و آنها در صورت تمایل می توانند حقوق خود را به همان روال سابق دریافت کنند.

شرکت یادشده GMO Internet نام دارد که خدمات تحت وب متنوعی را به علاقمندان ارائه می کند که از جمله آنها می توان به تبادل بیت کوین اشاره کرد. حقوقی پرداختی این شرکت به کارکنانش حدود 890 دلار در ماه است و هدف از پرداخت این رقم به بیت کوین گسترش عملی استفاده از این ارز دیجیتال اعلام شده است.

برای کارمندانی که به استفاده از این روش پرداخت علاقه نشان دهند، 10 درصد پاداش هم درنظر گرفته شده است تا افراد بیشتری به این کار تشویق شوند.

ارزش هر بیت کوین در یک سال اخیر از 800 دلار به 19 هزار دلار افزایش یافته و به نظر می رسد خرید بیت کوین یک سرمایه گذاری قابل توجه محسوب شود؛ هر چند برخی معتقدند این افزایش حبابی است و ممکن است در آینده روندی نزولی پیدا کند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول