اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان:

برگزاری مسابقات ملی دومینو در زنجان برنامه‌ریزی می‌شود

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل برای برگزاری مسابقات ملی دومینو در زنجان با فدراسیون در حال رایزنی است، گفت: در صورت برگزاری مسابقات، این رقابت‌ها بهمن ماه در زنجان برگزار می‌شود.

 برگزاری مسابقات ملی دومینو در زنجان برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کریم رحیم‌زاده یک‌شنبه شب در نشست اعضای هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در هشت ماه گذشته از سال ۱۳۹۶، این هیأت عملکرد مطلوبی داشته است، اظهار کرد: امسال تاکنون ۲۳ دوره مربیگری بازآموزی و کارگاه آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در زنجان و در شهرستان‌های استان برگزار شده است، تصریح کرد: ۶ نفر از مربیان هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان امسال در همایش بین‌المللی پیلاتیس در تهران حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به حضور مربیان استان زنجان در گردهمایی‌هایی چون فیتنس و پیلاتس و دیگر دوره‌های کشوری، خاطرنشان کرد: امسال یکی از نیازهای استان برگزاری دوره فیتنس بود که برخی از باشگاه‌ها مربیانی بدون مجوز را در این رشته ورزشی به کار گرفته بودند.

 رحیم‌زاده در ادامه با بیان اینکه ۷۰ طرح در سند تحول ورزش‌های همگانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این راستا همه اقدامات را خود هیأت پیش برده و انجام داده و دستگاه‌ها و نهادهای متولی در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه تا پایان آبان‌ماه امسال، ۱۶ مورد برنامه فرهنگی توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان در بخش‌های مختلف اجرا شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۶ دوره مسابقات استانی چون دارت، لیوان‌چینی و بازی‌های رایانه‌ای و مسابقات داژبال و آمادگی جسمانی در استان زنجان برگزار شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۱۴ تیم ورزش‌های همگانی به مسابقات مختلف قهرمانی کشور اعزام شده‌اند، گفت: همچنین نخستین دوره مسابقات دومینو با همکاری انجمن خیریه مهرانه و دستگاه‌های استان زنجان برگزار شده است.

رحیم زاده ادامه داد: مسابقات دومینو طی چهار روز و با حضور هشت تیم سه تا پنج نفره و در مجموع با حضور 320 دانش‌آموز دیپلم به بالا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات ملی دومینو در زنجان با فدراسیون در حال رایزنی هستیم، ابراز کرد: در صورت برگزاری مسابقات، این رقابت‌ها بهمن‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با بیان اینکه در فصل‌های بهار و تابستان و همچنین دو ماهه پاییز، ورزش‌های صبحگاهی در ۱۲ پارک زنجان و ۳۵ پارک استان به صورت منظم برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع به صورت میانگین ۱۹۰ هزار نفر در این ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در زنجان شرکت کرده‌اند.

رحیم زاده با بیان اینکه هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان از هیأت‌های پرجمعیت ورزشی بوده که ۲۸ کمیته مستقل و در مجموع در 105 رشته ورزشی فعالیت دارد، گفت: مردم استان زنجان از ورزش‌های همگانی استقبال دارند، اما زیرساخت‌های لازم نیز باید در این زمینه فراهم شود.

انتهای پیام/۷۳۰۱۶/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول