اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان خبر داد

راهیابی تیم دانشگاه زنجان به المپیاد بدمینتون قهرمانی کشور

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه مسابقات بدمینتون منطقه 3 کشور با قهرمانی تیم دانشگاه زنجان برگزار شد، گفت: این تیم با قهرمانی در این مسابقات به المپیاد کشوری راه یافت.

راهیابی تیم دانشگاه زنجان به المپیاد بدمینتون قهرمانی کشور

علی سپهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه در دانشگاه زنجان دوره‌های مختلف آموزشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: فعالیت‌ انجمن‌های دانشجویی نیز به صورت فعالی در این دانشگاه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه زنجان، سید هادی حسینی به سمت معاونت دانشجویی دانشگاه منصوب شد، تصریح کرد: سیدهادی حسینی استادیار گروه آموزشی برق، دوره‏ کارشناسی خود را در دانشگاه تهران رشته برق گذرانده ‏و دوره دکتری را در دانشگاه تربیت مدرس، رشته برق قدرت در سال 1384 به پایان رسانده است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: از سوابق علمی و پژوهشی وی نیز می‌توان به 10 مورد طرح پژوهشی، 12 مقاله پژوهشی، 27 مقاله کنفرانسی و ... اشاره کرد.

سپهری در ادامه از آغاز ثبت‌نام بیست و یکمین مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد و افزود: زوجین دانشجوی واجد شرایط می‌توانند به سایت رسمی ستاد ازدواج به آدرس http://ezdevaj.nahad.ir مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه زنجان نیز در رشته‌های مختلف پیگیری می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار دانشگاه زنجان در مسابقات قهرمانی کشور چندین بار خوش درخشیده و عناوین بسیار خوبی کسب کرده‌اند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان از درخشش دانشجویان ورزشکار دانشگاه در مسابقات بدمینتون کشوری خبر داد و گفت: مسابقات بدمینتون منطقه 3 کشور با قهرمانی تیم دانشگاه زنجان برگزار شد.

سپهری با بیان اینکه تیم بدمینتون دانشگاه زنجان با قهرمانی در این مسابقات به المپیاد کشوری راه یافت، تصریح کرد: علیرضا فغفوری، آرمین انصاری، مهدی توفیقی، رامین صفی زنجانی، مجید شکوری اعضای این تیم در این مسابقات بودند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با بیان اینکه مربی تیم بدمینتون زنجان در این مسابقات نیز علیرضا فغفوری بود، افزود: مهران محمدی نیز به عنوان سرپرست در این مسابقات حضور داشت.

وی در پایان همچنین از برگزاری دومین همایش ملی صنعت اسب در دانشگاه زنجان خبر داد و اظهار کرد: این همایش با همکاری دانشگاه زنجان، وزارت علوم و تحقیقات، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و فدراسیون سوارکاری ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول