اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس اداره ثبت احوال گنبد کاووس:

131 هزار 781 کارت ملی هوشمند در گنبدکاووس صادر شد/ 248 هزار و 103 نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبد کاووس از صدور 131 هزار و 781 کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد.

131 هزار 781 کارت ملی هوشمند در گنبدکاووس صادر شد/ 248 هزار و 103 نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامحسین مهمان‌دوست امشب در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تاکنون برای 131 هزار و 781 نفر کارت ملی هوشمند در گنبدکاووس صادر شده است.

وی در خصوص واجدید شرایط کارت ملی هوشمند تصریح کرد: بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در سال 1395 در شهرستان گنبدکاووس صورت گرفت تعداد 248 هزار و 103 نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبد کاووس ابراز کرد: از تعداد 248 هزار و 103 واجد شرایط کارت ملی هوشمند در شهرستان گنبدکاووس تاکنون 134 هزار 125 نفر تقاضای کارت هوشمند ملی کردند که از این تعداد به 131 هزار 781 نفر کارت ملی هوشمند را تحویل دادیم.

مهمان‌دوست خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد اداره ثبت‌احوال شهرستان گنبدکاووس حدود 54.5 درصد مردم این شهرستان واجد شرایط کارت ملی هوشمند بودند که نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کردند.

وی اذعان کرد: سازمان ثبت احوال از ابتدای سال 1397 کارت هوشمند ملی را کاربردی اعلام خواهد کرد و به مرور زمان تمامی خدمات اعم از دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و گذرنامه‌ها، گواهی‌نامه و یارانه و سایر خدماتی که با کارت ملی هوشمند انجام می‌شود.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان گنبد کاووس خاطرنشان کرد: افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشدند فرصت را مغتنم بشمارند و شهروندانی که دارای سن 15 سال به بالا هستند و شناسنامه آنها عکس‌دار است و کارت ملی هوشمند دریافت نکردند برای پیشگیری از هرگونه محرومیت به دلیل نداشتن کارت ملی هوشمند با مراجعه به دفاتر ثبت احوال و دفتر پیشخوان دولتی و دفاتر پست مراجعه کنند و کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/20/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول