اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مهلت ارسال آثار به جشنواره «نمایش» آیات تا پایان بهمن تمدید شد/ معرفی برترین‌ها در سال آینده

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی آیات در رشته «نمایش» قرآنی که تا 20 دی‌ماه اعلام شده بود، تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد و مراسم اختتامیه این جشنواره اردیبهشت سال آینده برپا می‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «نمایش» آیات تا پایان بهمن تمدید شد/ معرفی برترین‌ها در سال آینده

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، جشنواره ملی آیات در رشته «نمایش قرآنی» برای نخستین‌بار با هدف شناسایی ظرفیت‌های نمایشی در حوزه قرآن و عترت، حمایت از هنرمندان و پدیدآورندگان نمایش‌های قرآنی، ایجاد زمینه و بستری برای اجراهای نمایشی در حوزه قرآن و همچنین شرایط و فضای مناسب به‌ منظور تولید و ارائه نمایش‌های دینی و دوری از شعارزدگی و نگاه کلیشه‌ای به تعالیم قرآنی و سیره اهل‌بیت(ع) به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد و با همکاری اداره ارشاد استان فارس برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های «تئاتر صحنه‌ای»، «تئاتر خیابانی» و « تئاتر عروسکی (صحنه‌ای)» با موضوعات مختلفی تدارک دیده شده است و بر اساس فراخوان اعلام شده این جشنواره، هنرمندان تا 20 دی‌ماه فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند اما با توجه به استقبال هنرمندان و درخواست استان‌ها مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن‌ماه تمدید شد.

همچنین مراسم اختتامیه و معرفی برترین‌ها که قرار بود بهمن‌ماه در شیراز برگزار شود، اردیبهشت سال آینده برپا خواهد شد.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ملی آیات در رشته «نمایش قرآنی» برای اطلاع از رشته‌ها و موضوعات این جشنواره می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول